Wystawa PROXL3M EXPERI3NCE w melt museum na X-lecie zespołu

Freak Fight

Album „PROXL3M” to jubileuszowa płyta celebrująca dziesięciolecie PRO8L3Mu. Jak dotąd usłyszeliśmy dwa single – „Nicea” oraz „Mayday”. Z materiałem w całości będzie można jednak zapoznać się przed premierą, która zaplanowana jest na 1 grudnia! 23 listopada
w warszawskim melt museum przy placu Powstańców Warszawy 2a otworzy się wystawa PROXL3M EXPERI3NCE poświęcona grupie. 

ZOBACZ TAKŻE: ŻABSON STRACIŁ 300 TYSIĘCY ZŁOTYCH? SZOKUJĄCE WYZNANIE RAPERA

Jednym z jej centralnych elementów będzie sala odsłuchowa z projekcją 270 stopni, w której nie tylko będzie można wysłuchać nowego albumu, ale zobaczyć także studio, w którym powstała muzyka. Za oprawę wizualną każdego z prezentowanych utworów odpowiada studio MELT IMMERSIVE, czyli Kamila Staszczyszyn i Kuba Matyka – twórcy przedpremierowych odsłuchów OUTPOST i TEST DRIV3 oraz interaktywnej oprawy wizualnej zeszłorocznej trasy duetu PRO8L3M. Goście będą mogli posłuchać również audioprzewodnika nagranego we współpracy ze Spotify, które jest partnerem audio wydarzenia.

Obok możliwości posłuchania premierowych utworów Oskara i Steeza, wystawa będzie miała charakter swoistego muzeum PRO8L3M-u. Wypełnią ją rekwizyty i prace związane
z historią zespołu. Goście będą mogli nie tylko zobaczyć wiele artefaktów czy niepublikowanych dotąd zdjęć, ale też samemu stać się częścią powstającego już od dekady świata, robiąc sobie fotkę na ikonicznej tratwie i przenosząc się na okładkę debiutanckiego albumu. Z pomocą sensorów 3d z kolei będzie można zdigitalizować postać i wejść do interaktywnych wizualizacji znanych z koncertów.

Wystawa będzie również okazją do ponownego spotkania artystów ze stałymi współpracownikami. Dzięki współpracy z marką Betclic jedną z sal, urządzoną w dawnym sejfie, ozdobi FUZI – artysta i tatuator, znany fanom przede wszystkim z ikonicznych okładek do płyt „Art Brut” i „Art Brut 2”. Z kolei w innej z sal będzie można poczuć zapach, który został zaprojektowany wspólnie z zespołem przez niezależne francuskie studio perfumiarskie Flair. Twórczynie podchodzą do zapachów jak do kolejnej dziedziny sztuki
i przełożyły muzykę PRO8L3Mu na doznania olfaktoryczne. 

W godzinach otwarcia wystawy funkcjonować będzie sklep, w którym będzie można kupić przedpremierowo merch z tegorocznego dropu. W regularnej sprzedaży pojawi się on dopiero po zamknięciu wystawy. 

Historia miejsca, które gościć będzie wystawę PROXL3M EXPERI3NCE, znakomicie wpisuje się w narracje obecne na krążkach grupy. Budynek przy Placu Powstańców Warszawy w PRL-u pełnił funkcję społeczno-kulturalną. Znajduje się raptem kilkadziesiąt metrów od miejsca, w którym Oskar i Steez nagrali pierwsze wspólne numery. Dziś, po ponad 60 latach, w jego murach doświadczać można przede wszystkim osiągnięć sztuki cyfrowej, jaką tworzy i prezentuje studio MELT IMMERSIVE. Chciałeś to masz, pić z nią w VR drinka. 
Bilety na PROXL3M EXPERI3NCE są w sprzedaży za pośrednictwem Going. w cenie 59-99 złotych. 

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Jan Kriwol

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Album „PROXL3M” to jubileuszowa płyta celebrująca dziesięciolecie PRO8L3Mu. Jak dotąd usłyszeliśmy dwa single – „Nicea” oraz „Mayday”. Z materiałem w całości będzie można jednak zapoznać się przed premierą, która zaplanowana jest na 1 grudnia! 23 listopada
w warszawskim melt museum przy placu Powstańców Warszawy 2a otworzy się wystawa PROXL3M EXPERI3NCE poświęcona grupie. 

ZOBACZ TAKŻE: ŻABSON STRACIŁ 300 TYSIĘCY ZŁOTYCH? SZOKUJĄCE WYZNANIE RAPERA

Jednym z jej centralnych elementów będzie sala odsłuchowa z projekcją 270 stopni, w której nie tylko będzie można wysłuchać nowego albumu, ale zobaczyć także studio, w którym powstała muzyka. Za oprawę wizualną każdego z prezentowanych utworów odpowiada studio MELT IMMERSIVE, czyli Kamila Staszczyszyn i Kuba Matyka – twórcy przedpremierowych odsłuchów OUTPOST i TEST DRIV3 oraz interaktywnej oprawy wizualnej zeszłorocznej trasy duetu PRO8L3M. Goście będą mogli posłuchać również audioprzewodnika nagranego we współpracy ze Spotify, które jest partnerem audio wydarzenia.

Obok możliwości posłuchania premierowych utworów Oskara i Steeza, wystawa będzie miała charakter swoistego muzeum PRO8L3M-u. Wypełnią ją rekwizyty i prace związane
z historią zespołu. Goście będą mogli nie tylko zobaczyć wiele artefaktów czy niepublikowanych dotąd zdjęć, ale też samemu stać się częścią powstającego już od dekady świata, robiąc sobie fotkę na ikonicznej tratwie i przenosząc się na okładkę debiutanckiego albumu. Z pomocą sensorów 3d z kolei będzie można zdigitalizować postać i wejść do interaktywnych wizualizacji znanych z koncertów.

Wystawa będzie również okazją do ponownego spotkania artystów ze stałymi współpracownikami. Dzięki współpracy z marką Betclic jedną z sal, urządzoną w dawnym sejfie, ozdobi FUZI – artysta i tatuator, znany fanom przede wszystkim z ikonicznych okładek do płyt „Art Brut” i „Art Brut 2”. Z kolei w innej z sal będzie można poczuć zapach, który został zaprojektowany wspólnie z zespołem przez niezależne francuskie studio perfumiarskie Flair. Twórczynie podchodzą do zapachów jak do kolejnej dziedziny sztuki
i przełożyły muzykę PRO8L3Mu na doznania olfaktoryczne. 

W godzinach otwarcia wystawy funkcjonować będzie sklep, w którym będzie można kupić przedpremierowo merch z tegorocznego dropu. W regularnej sprzedaży pojawi się on dopiero po zamknięciu wystawy. 

Historia miejsca, które gościć będzie wystawę PROXL3M EXPERI3NCE, znakomicie wpisuje się w narracje obecne na krążkach grupy. Budynek przy Placu Powstańców Warszawy w PRL-u pełnił funkcję społeczno-kulturalną. Znajduje się raptem kilkadziesiąt metrów od miejsca, w którym Oskar i Steez nagrali pierwsze wspólne numery. Dziś, po ponad 60 latach, w jego murach doświadczać można przede wszystkim osiągnięć sztuki cyfrowej, jaką tworzy i prezentuje studio MELT IMMERSIVE. Chciałeś to masz, pić z nią w VR drinka. 
Bilety na PROXL3M EXPERI3NCE są w sprzedaży za pośrednictwem Going. w cenie 59-99 złotych. 

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Jan Kriwol

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię