Wirtualna wystawa prac graficznych z albumu REJECTS wystartowała

Freak Fight

REJECTS to audio-musical autorstwa polskiego producenta MARO, na którym gościnnie udzielili się artyści z całego świata. Międzynarodowy wymiar albumu nie dotyczy jedynie warstwy muzycznej, ale także jego oprawy graficznej. Ta powstała przy udziale kilkunastu plastyków z całego świata i mowa tu zarówno o okładkach poszczególnych utworów, jak i klipach okraszających single. W środę wystartowała wirtualna wystawa poświęcona pracom, które znalazły się na projekcie REJECTS.

ZOBACZ TAKŻE: LECH POLISH HIP-HOP MUSIC AWARDS 2022. ARTYŚCI NA GALI, SPRZEDAŻ BILETÓW I GŁOSOWANIE PUBLICZNOŚCI

Okładki do poszczególnych utworów z projektu REJECTS zostały zrealizowane przez kilkunastu plastyków z całego świata – w tym m.in. przez Jimbo Salgado, który rysował dla DC Comics, a na REJECTS odpowiada za okładkę THROWBACK BOOGIE z Raekwonem i Ghostface’em. To także okładka THE HIVE autorstwa Ady Zielińskiej – laureatki konkursu 30/30 za najlepsze okładki płytowe 2021 roku, czy Ribowskiego do KAGOME KAGOME. Te oraz wszystkie inne prace poświęcone projektowi, od dzisiaj można podziwiać na dedykowanej stronie. To także okazja aby dowiedzieć się więcej o samym audio-musicalu, ale i o jego obsadzie oraz samych autorach tych futurystycznych wizji.

Przypomnijmy, że REJECTS, jak sam mówił MARO: jest opowieścią zabierającą słuchacza w inny, aczkolwiek podobny do naszego wymiar alternatywnej rzeczywistości. Przez kilka lat udoskonalałem tę historię pod względem muzycznym, jak i fabularnym. Musical jest dość eklektyczny z pozoru, ale gdzieś głębiej składa się on w jedną całość. Moim celem było to, żeby zarówno warstwa muzyczna, fabularna, jak i niezwykle ważna warstwa graficzna, obrazowały odbiorcy moje uniwersum. Ten album jest zbiorem moich fascynacji filmami, książkami, muzyką na których się wychowałem.

Album miał premierę w czerwcu bieżącego roku. Dostępny jest na wszystkich platformach streamingowych, a także do zamawiania w formie CD z dodatkiem w salonach Empik, na stronie Empik, preorder.pl czy Asfalt Shop.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: ADMA: „BEZ SENSU BYŁOBY ZNOWU ZAKŁADAĆ SAMEJ SOBIE KAGANIEC NA GĘBĘ” – WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Ada Zielińska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

REJECTS to audio-musical autorstwa polskiego producenta MARO, na którym gościnnie udzielili się artyści z całego świata. Międzynarodowy wymiar albumu nie dotyczy jedynie warstwy muzycznej, ale także jego oprawy graficznej. Ta powstała przy udziale kilkunastu plastyków z całego świata i mowa tu zarówno o okładkach poszczególnych utworów, jak i klipach okraszających single. W środę wystartowała wirtualna wystawa poświęcona pracom, które znalazły się na projekcie REJECTS.

ZOBACZ TAKŻE: LECH POLISH HIP-HOP MUSIC AWARDS 2022. ARTYŚCI NA GALI, SPRZEDAŻ BILETÓW I GŁOSOWANIE PUBLICZNOŚCI

Okładki do poszczególnych utworów z projektu REJECTS zostały zrealizowane przez kilkunastu plastyków z całego świata – w tym m.in. przez Jimbo Salgado, który rysował dla DC Comics, a na REJECTS odpowiada za okładkę THROWBACK BOOGIE z Raekwonem i Ghostface’em. To także okładka THE HIVE autorstwa Ady Zielińskiej – laureatki konkursu 30/30 za najlepsze okładki płytowe 2021 roku, czy Ribowskiego do KAGOME KAGOME. Te oraz wszystkie inne prace poświęcone projektowi, od dzisiaj można podziwiać na dedykowanej stronie. To także okazja aby dowiedzieć się więcej o samym audio-musicalu, ale i o jego obsadzie oraz samych autorach tych futurystycznych wizji.

Przypomnijmy, że REJECTS, jak sam mówił MARO: jest opowieścią zabierającą słuchacza w inny, aczkolwiek podobny do naszego wymiar alternatywnej rzeczywistości. Przez kilka lat udoskonalałem tę historię pod względem muzycznym, jak i fabularnym. Musical jest dość eklektyczny z pozoru, ale gdzieś głębiej składa się on w jedną całość. Moim celem było to, żeby zarówno warstwa muzyczna, fabularna, jak i niezwykle ważna warstwa graficzna, obrazowały odbiorcy moje uniwersum. Ten album jest zbiorem moich fascynacji filmami, książkami, muzyką na których się wychowałem.

Album miał premierę w czerwcu bieżącego roku. Dostępny jest na wszystkich platformach streamingowych, a także do zamawiania w formie CD z dodatkiem w salonach Empik, na stronie Empik, preorder.pl czy Asfalt Shop.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: ADMA: „BEZ SENSU BYŁOBY ZNOWU ZAKŁADAĆ SAMEJ SOBIE KAGANIEC NA GĘBĘ” – WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Ada Zielińska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię