Sukces lodów Quebonafide

Freak Fight

Quebonafide już jakiś czas temu wszedł na rynek spożywczy i aktualnie w sklepach możemy znaleźć 3 produkty marki MISS TI. Najnowszy z nich zbiera naprawdę dobre opinie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: SPOŻYWKA W RAPIE TRZYMA SIĘ DOBRZE – LODY OD QUEBONAFIDE

Kuba nie wszedł z MISS TI od razu do sklepów. Faktycznie zaczął od sprzedaży herbaty, jednak jedynie stacjonarnie. Pierwszy lokal MISS TI mogliśmy znaleźć w Warszawie, a kolejny w Krakowie. Dopiero po tym raper stwierdził, że chce sprzedawać swoje napoje w sklepach.

Pierwszym miejscem, gdzie mogliśmy znaleźć herbatę MISS TI w plastikowej butelce były stację Shell, a tuż za nimi sieć supermarketów LIDL, gdzie kilka miesięcy później mogliśmy znaleźć kolejny produkt Queby – krem orzechowy matcha. No i w końcu, niespełna miesiąc temu w Biedronkach pojawiły się lody MOCHI MANGO.

To właśnie wspomniane lody przyjęły się chyba najlepiej ze wszystkich produktów sygnowanych marką MISS TI. Produkt stał się również obiektem wielu internetowych testów i recenzji, zwłaszcza jeśli mówimy o platformie TikTok. Wielu twórców oceniało nowy wymysł od Queboanfide i trudno było znaleźć jakąkolwiek negatywną opinię.

Sama marka MISS TI również zauważyła, że produkt naprawdę dobrze przyjął się na rynku i na swoim instagramie opublikowała następujący wpis:

Jak myślicie, jaki będzie następny strzał Quebonafide?

fot. Dagmara Szewczuk @dagsoon

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Quebonafide już jakiś czas temu wszedł na rynek spożywczy i aktualnie w sklepach możemy znaleźć 3 produkty marki MISS TI. Najnowszy z nich zbiera naprawdę dobre opinie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: SPOŻYWKA W RAPIE TRZYMA SIĘ DOBRZE – LODY OD QUEBONAFIDE

Kuba nie wszedł z MISS TI od razu do sklepów. Faktycznie zaczął od sprzedaży herbaty, jednak jedynie stacjonarnie. Pierwszy lokal MISS TI mogliśmy znaleźć w Warszawie, a kolejny w Krakowie. Dopiero po tym raper stwierdził, że chce sprzedawać swoje napoje w sklepach.

Pierwszym miejscem, gdzie mogliśmy znaleźć herbatę MISS TI w plastikowej butelce były stację Shell, a tuż za nimi sieć supermarketów LIDL, gdzie kilka miesięcy później mogliśmy znaleźć kolejny produkt Queby – krem orzechowy matcha. No i w końcu, niespełna miesiąc temu w Biedronkach pojawiły się lody MOCHI MANGO.

To właśnie wspomniane lody przyjęły się chyba najlepiej ze wszystkich produktów sygnowanych marką MISS TI. Produkt stał się również obiektem wielu internetowych testów i recenzji, zwłaszcza jeśli mówimy o platformie TikTok. Wielu twórców oceniało nowy wymysł od Queboanfide i trudno było znaleźć jakąkolwiek negatywną opinię.

Sama marka MISS TI również zauważyła, że produkt naprawdę dobrze przyjął się na rynku i na swoim instagramie opublikowała następujący wpis:

Jak myślicie, jaki będzie następny strzał Quebonafide?

fot. Dagmara Szewczuk @dagsoon

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię