Po rebrandingu spacerange (ex chillwagon.co) pojawiło się sporo pytań dotyczących działania agencji, reprezentowanych artystów i sam zespoł chillwagon.
Z tego względu agencja spacerange przeprowadziła Q&A na swoim profilu instagramowym, z którego można dowiedzieć się jak będą wyglądały dalsze losy chillwagonu, zakresu działania agencji jak i możliwości dołączenia nowych artystów do labelu.
ZOBACZ TAKŻE: SENTINO, NITRO I MASNY BEN Z ”TRÓJKĄTEM BERMUDZKIM” — KLIP JUŻ DOSTĘPNY
1. Co z chillwagonem? Czy to koniec?
– chillwagon kontynuuje działania muzyczne jako artystyczny kolektyw. Najnowszy numer wraz z klipem już dziś o północy na kanale spacerange
2. Czy NBL żyje i jaka jest rola Borixona?
– NBL ma się dobrze jako marka odzieżowa. Borixon jest założycielem i pomysłodawcą tego brandu, ale od około dwóch lat nie jest udziałowcem w
tej firmie.
3. chillwagon to nie marka. Jak to z wami jest?
– chillwagon trzyma się pierwotnych założeń i nadal będzie funkcjonował jako
twór łączący różne osobowości sceniczne. Spacerange, czyli my, zadbamy o kwestie biznesowe, promocyjne itp. Tym się zajmujemy
4. Czy Żabson, Szpaku, Buszu są dalej w zespole?
– chillwagon jest tworem niezależnym od członków. chillwagon to nie zespół i nie ma stałego składu. chillwagon powstał w celu łączenia ze sobą ludzi z najróżniejszych światów i ta misja jest cały czas realizowana. Także nie ma czegoś takiego jak przyjęcie lub wyrzucenie z zespołu. Każdy udziela się na tyle, na ile w danym czasie ma chęci i zajawki na uczestnictwo w tym projekcie.
5. Będzie płyta?
– Wydamy w tym roku wiele płyt. Premiera pierwszego albumy pod szyldem spacerange już w najbliższy piątek. Ale to niespodzianka.
6. Kiedy płyta Prestona?
– Niestety, ta sytuacja nie jest prosta. Do rodziny Maćka nadal nie wrócił komputer z plikami muzycznymi przez co nie jesteśmy w stanie sfinalizować krążka. Jesteśmy w gotowości i jak tylko okaże się to możliwe – zrealizujemy marzenie Maćka. RIP Ten Preston.
7. Kiedy nowe numery od kogokolwiek pod nową nazwą labelu?
– Tak się składa, że już w najbliższy piątek wydamy cały album, o którym nikt z was jeszcze nie wie.
8. Jeśli będzie to coś na rodzaj wytwórni, to w jaki sposób będzie można się dostać?
– Możecie wysyłać nam demówki na [email protected]. A w okolicach wakacji szykujemy dla was większą akcję – tam będzie można się wykazać.
9. Czy można podsyłać demo? Jeśli ktoś nie chce być w chillwagonie?
– Współpraca z nami, czyli spacerange nie jest równoznaczna z dołączeniem do chillwagonu, ponieważ chillwagon funkcjonuje jako niekonwencjonalny byt i nie ma składu osobowego. Także jak najbardziej będziemy podejmować współpracę z różnymi osobami.
10. Co tu się stało?
– Uporządkowaliśmy nazewnictwo. Ludzie mylili agencję chillwagon.co z zespołem chillwagon. Sprawa jest prosta: artyści zajmują się muzyką, a spacerange biznesem, marketingiem i pracą biurową. Dobrze było odróżnić te nazwy.
11. Czy zmiana nazwy i logo wiąże się z jakimś projektem lub zmianą stylu czy coś?
– Styl naszych artystów jest ich indywidualną kwestią. My jesteśmy firmą, która stara się świadczyć najwyższej jakości usługi dla naszych klientów, czyli z jednej strony artystów, a z drugiej strony – was – słuchaczy.
12. Kiedy chillwagon 3.0?
– Wspólnie z ojcem chillwagonu zadecydowaliśmy, że robienie płyt nie jest dobre dla chillwagonu. chillwagon jest luźnym tworem i będzie skupiać się na dostarczaniu singli. Wrzucanie chillwagonu w tryby promocji pod album nie mają raczej sensu i musi się to dziać naturalnie. Nigdy nie mówimy nigdy i może w przyszłości zwieńczymy dany okres singlowania dropem, teraz jednak nastawiamy się na luźną pracę i działanie bez zobowiązań ze strony chillwagonu.
13. Spacerange to label?
– Tak, min. jesteśmy labelem a jednocześnie prowadzimy sub-labele dla części naszych artystów. Poza działalnością wydawniczą zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania artysty na rynku. Kiedyś opowiemy wam więcej o naszej pracy.
14. Czy będzie jakiś konkurs typu chillwagon challenge dla młodych aspirujących artystów?
– Szykujemy coś ciekawego na wakacje. Cały czas można do nas wysyłać także muzykę, bity, grafiki, zdjęcia oraz klipy na [email protected]. Działamy nie tylko z raperami, ale też bitmejkerami, fotografami, grafikami, projektantami oraz video-makerami.
15. Co ile będą się pojawiać kawałki?
– W tym roku wydamy około 10 pełnych albumów muzycznych. Także częstotliwość będzie niezła.
16. Czemu akurat spacerange? Czemu taka nazwa?
– Jara nas estetyka kosmiczna. Mierzymy najwyżej. W każdym naszym artyście widzimy gwiazdę. Stąd nazwa.
17. Czy raper, który współpracuje z wami może pojawić się na nucie chillwagonu?
– Może, ale nie musi.
18. Będą vlogi?
– Będą
19. chillwagon w starym składzie pozostanie czy to koniec?
– nie ma czegoś takiego jak koniec chillwagonu.
20. Jest możliwość aby sama agencja nazywała się spacerange? chillwagon brzmi kilkakrotnie lepiej
– Jest dokładnie tak, jak piszesz. chillwagon zostaje chillwagonem i po prostu wydaje muzykę nakładem spacerange. A do naszej nazwy, mamy nadzieję, że z czasem się przekonasz.
21. ReTo przypadkiem nie planował własnej wytwórni?
– Będziemy tworzyć label z ReTo. Tak funkcjonujemy: jesteśmy labelem, pomagamy tworzy labele artystom, dzięki czemu mogą korzystać z zasobów i know-how spacerange.
22. Czy jest szansa, aby z wami rozpocząć karierę muzyczną od zera?
– Jak najbardziej. Słuchamy demówek i szukamy talentów w podziemiu.
23. Kogo był ten profil przed zmianą nazwy na spacerange?
– Był to profil chillwagon.co – czyli nasz, przed rebrandingiem.
24. Skąd to logo?
– Za koncepcję i całą identyfikację graficzną spacerange odpowiada mega ekipa OSOM.STUDIOS. Przyszliśmy z nazwą i koncepcją firmy, którą idealnie dla nas zwizualizowali i mocno ubogacili. Dziękujemy bardzo. A jeśli chodzi o znaczenie logo to “kolorowy trójkąt” symbolizuje rakietę, która ma “kosmiczny zasięg”.
25. Wypisaliście Kizo, ReTo, itd. a co z Buszem, jest w agencji? Wydacie jego solo?
– @majkelbuszu (emoji silent)
26. Zakres muzyki tylko hip-hop i rap?
– Nie. W niedalekiej przyszłości chętnie podejmiemy współpracę z artystami reprezentującymi muzykę miejską, czyli bardzo różną.
27. Podpisujecie producentów muzycznych?
– Jesteśmy otwarci. A już niebawem ogłosimy pierwszych zakontraktowanych producentów.
28. Jakich artystów reprezentujecie w tej chwili i jacy artyści zamierzają do was dołączyć?
– Borixon, chillwagon, Kizo, ReTo, Qry, olszakumpel, ZetHa. Jesteśmy otwarci na nowe współprace wśród artystów już wypromowanych, którzy potrzebują wsparcia w prowadzeniu własnych marek a oprócz tego cały czas słuchamy muzyki i szukamy nowych twarzy.
29. Jak szukacie fotografa to zapraszam.
– Wyślij swoje portfolio na [email protected]
30. Co chcecie zrobić z tym, że chillwagon się lekko skończył?
– Ciężko jest utrzymać cały czas tak kosmiczny poziom hajpu jaki miał chillwagon po pierwszym roku na dłuższą metę. Projekt jest kontynuowany i nie mamy żadnych chorych oczekiwań – chillwagon powstał żeby łączyć ludzi, bawić się muzyką i działać spontanicznie. Taką mamy receptę. A czy chillwagon się skończył? Dziś o północy można będzie to sprawdzić.
31. Czym wy się tak naprawdę zajmujecie?
– Mamy piękną pracę. Może kiedyś pokażemy wam nasz “dzień w biurze”?
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY.” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. materiały prasowe