Snoop Dogg ma swój algorytm

Snoop Dogg, ikona popkultury i popularny raper, a także konsultant kreatywny przy Def Jam, Recordings przedstawia pierwszy album nagrany dla kultowej wytwórni. 

Płyta nosi tytuł „The Algorithm”, a dokładnie „Snoop Dogg Presents THE ALGORITHM”.

ZOBACZ TAKŻE: POMYSŁ NA OKŁADKĘ MATY ZOSTAŁ ZACZERPNIĘTY OD INNEJ ARTYSTKI? — MAMY STANOWISKO AUTORKI OKŁADKI

Hiphopowy gwiazdor ogłosił nowy projekt przy okazji swoich 50. urodzin, prezentując utwór „Big Subwoofer” supergrupy Mount Westmore, którą tworzą legendy hip hopu z Zachodniego Wybrzeża: Snoop, Ice Cube, E-40 i Too Short.

„Big Subwoofer” było pierwszą zapowiedzią płyty „The Algorithm”, gdzie spotkają się współczesne i dawne gwiazdy Def Jam. Snoop obrał sobie bowiem za cel, by zmienić współczesny algorytm tego, czego obecnie słuchamy, przywracając muzyce emocje.

Na tej płycie jest tylu utalentowanych artystów. Tak wiele muzycznych stylów, które totalnie rozwalają algorytm – wyjaśnia Snoop. – Teraz algorytmy mówią nam, w jaki sposób rapować, jak brzmieć, ale nie mówią nam, co powinniśmy czuć. Mój algorytm zapewnia uczucie, emocje, a nie brzmienie.

Kiedy Snoop Dogg w czerwcu ogłosił, że dołącza do Def Jam Recordings, od razu przejął nową funkcję, stając się łącznikiem między kierownictwem labelu a artystami. Jego głównym zadaniem jest pomoc artystom, dzielenie się swą wiedzą i prowadzenie ich przez meandry muzycznego biznesu, by mogli zdywersyfikować swoje portfolio, a ostatecznie stać się supergwiazdami.

Snoop Dogg od ponad dwóch dekad dominuje i nieustannie podnosi poprzeczkę na muzycznej scenie. Raper wydał 19 studyjnych albumów, sprzedał ponad 40 milionów płyt i wielokrotnie docierał na szczyt Billboardu. Może także pochwalić się 20 nominacjami Grammy oraz projektami dla telewizji i kina. Obecnie ma partnerskie umowy z wieloma studiami i stacjami, jak chociażby z Netfliksem i VH1.

Ciekawe tematy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Ciekawe tematy