Smaczna Kawusia – nowy produkt od Kizo

Freak Fight

Po oszałamiającym sukcesie jaki odniósł Kizzers oraz pizza Sukcesiliana, Kizo kontynuuje podbój rynku spożywczego – „Smaczna Kawusia” nowym produktem gdańskiego rapera.

ZOBACZ TAKŻE: ”BĘDZIE SUKĄ DLA NOWEGO PANA” — STANOWSKI O MAI STAŚKO, KTÓRA WALCZY NA GALI MALIKA

Jeśli dotychczas mogło się wydawać, że Kizo jest niemal wszędzie i zaraz wyskoczy z lodówki – to złudzenie staje się rzeczywistością. Już 18 sierpnia w sieci sklepów Biedronka za szybami lodówek będzie dostępna “Smaczna Kawusia”, czyli kawa na zimno sygnowana wizerunkiem pandy – reklamowego znaku rozpoznawczego Kizownika.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, panda (możecie ją kojarzyć z reklam Kizzersa) oraz Super Mario Trener – postać znana z TikToka oraz freakowej gali MMA – High League. Akcja odbywa się na siłowni, gdzie Kizo pomimo presji wywieranej przez trenera nie znajduje w sobie energii potrzebnej do wykonywania ćwiczeń.

Sytuację ratuje panda, która podaje Kizownikowi rozbudzający produkt. Dzięki Smacznej Kawusi raper doznaje wystrzału energii i jak natchniony wykonuje serię ćwiczeń. Po wszystkim Super Mario robi show charakterystycznym dla siebie tańcem. Wszystko kończy jingiel śpiewany przez Kizo słowami “Smaczna Kawusia, nie dla kapusia”.

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą reklamę internetową na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Z tego co zapowiada raper na swoim instagramie, to nie koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami. Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami MTS oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

ZOBACZ TAKŻE NASZ WYWIAD: MEEK, OH WHY?: „WCHŁANIANIE SIĘ W LOKALNE KÓŁKA ADORACJI MNIE NIGDY NIE KRĘCIŁO” – WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Oskar Szdzuji

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Po oszałamiającym sukcesie jaki odniósł Kizzers oraz pizza Sukcesiliana, Kizo kontynuuje podbój rynku spożywczego – „Smaczna Kawusia” nowym produktem gdańskiego rapera.

ZOBACZ TAKŻE: ”BĘDZIE SUKĄ DLA NOWEGO PANA” — STANOWSKI O MAI STAŚKO, KTÓRA WALCZY NA GALI MALIKA

Jeśli dotychczas mogło się wydawać, że Kizo jest niemal wszędzie i zaraz wyskoczy z lodówki – to złudzenie staje się rzeczywistością. Już 18 sierpnia w sieci sklepów Biedronka za szybami lodówek będzie dostępna “Smaczna Kawusia”, czyli kawa na zimno sygnowana wizerunkiem pandy – reklamowego znaku rozpoznawczego Kizownika.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, panda (możecie ją kojarzyć z reklam Kizzersa) oraz Super Mario Trener – postać znana z TikToka oraz freakowej gali MMA – High League. Akcja odbywa się na siłowni, gdzie Kizo pomimo presji wywieranej przez trenera nie znajduje w sobie energii potrzebnej do wykonywania ćwiczeń.

Sytuację ratuje panda, która podaje Kizownikowi rozbudzający produkt. Dzięki Smacznej Kawusi raper doznaje wystrzału energii i jak natchniony wykonuje serię ćwiczeń. Po wszystkim Super Mario robi show charakterystycznym dla siebie tańcem. Wszystko kończy jingiel śpiewany przez Kizo słowami “Smaczna Kawusia, nie dla kapusia”.

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą reklamę internetową na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Z tego co zapowiada raper na swoim instagramie, to nie koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami. Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami MTS oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

ZOBACZ TAKŻE NASZ WYWIAD: MEEK, OH WHY?: „WCHŁANIANIE SIĘ W LOKALNE KÓŁKA ADORACJI MNIE NIGDY NIE KRĘCIŁO” – WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Oskar Szdzuji

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię