ReTo prezentuje kolekcję odzieżową styxxx UNION

Freak Fight

Głównym założeniem marki jest budowanie społeczności w oparciu o wspólne wartości i ideały. ReTo konsekwentnie realizuje ideę związaną z charakterem swojego movementu – styxxx. Kolejną odnogą jest segment odzieżowy, który na stronie www.styxxx.pl ma swoją premierę.

ZOBACZ TAKŻE: SENTINO SKOŃCZYŁ PISAĆ KSIĄŻKĘ O SWOIM ŻYCIU I LICZY NA JEJ EKRANIZACJĘ

“UNION”, bo taką nazwę nosi debiutujący drop, to kolekcja kapsułowa utrzymana w minimalistycznych czerniach, z elementami zieleni, która jest wiodącym kolorem marki. Linię odzieżową marki styxxx charakteryzuje dbałość o detale i wysoka jakość materiałów – zawsze z przeznaczeniem unisex. W skład nowej kolekcji wchodzą: t-shirt, crop top, spodnie dresowe z kantem, czapka z daszkiem oraz kurtka.

Kampanii towarzyszy hasło “WE ARE THE STX”, którym artysta jasno daje do zrozumienia, że movement, który tworzy jest miejscem jednoczącym, stroniącym od podziałów ze względu na pochodzenie, czy status społeczny.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Bartek Wiski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Głównym założeniem marki jest budowanie społeczności w oparciu o wspólne wartości i ideały. ReTo konsekwentnie realizuje ideę związaną z charakterem swojego movementu – styxxx. Kolejną odnogą jest segment odzieżowy, który na stronie www.styxxx.pl ma swoją premierę.

ZOBACZ TAKŻE: SENTINO SKOŃCZYŁ PISAĆ KSIĄŻKĘ O SWOIM ŻYCIU I LICZY NA JEJ EKRANIZACJĘ

“UNION”, bo taką nazwę nosi debiutujący drop, to kolekcja kapsułowa utrzymana w minimalistycznych czerniach, z elementami zieleni, która jest wiodącym kolorem marki. Linię odzieżową marki styxxx charakteryzuje dbałość o detale i wysoka jakość materiałów – zawsze z przeznaczeniem unisex. W skład nowej kolekcji wchodzą: t-shirt, crop top, spodnie dresowe z kantem, czapka z daszkiem oraz kurtka.

Kampanii towarzyszy hasło “WE ARE THE STX”, którym artysta jasno daje do zrozumienia, że movement, który tworzy jest miejscem jednoczącym, stroniącym od podziałów ze względu na pochodzenie, czy status społeczny.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Bartek Wiski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię