Relacja z MTS NIGHT okiem PapiTV. Mocne wejście spacerange w branżę eventową

Freak Fight

Kurz w scrapYard jeszcze opada. Impreza Kizo rozbija bank i pobija rekord frekwencji.

ZOBACZ TAKŻE: LEXY CHAPLIN I JAN RAPOWANIE SĄ PARĄ?

Na YouTube MTS wylądował zapowiadany vlog z wydarzenia MTS NIGHT: 1 MILION PARTY, które jak sama nazwa wskazuje – wieńczyło przekroczenie 1 miliona subskrybentów na kanale Kizo. Materiał video zrealizowany kamerami PapiTV bardzo dobrze pokazuje skalę i poziom organizacji eventu, które wręcz należy suplementować hasłem: [M]Y [T]O [S]POŁECZNOŚĆ. Przez teren wydarzenia, począwszy od otwarcia bram, aż po wczesne godziny poranne przewinęło się ponad trzy i pół tysiąca osób, co jest wielkim sukcesem frekwencyjnym imprezy. Na odwiedzających, poza dobrą muzyką, która nieustannie wylewała się z głośników czekały: tattoo spot, stanowiska barberskie, MTS POP UP STORE oraz boxer, przy którym można było zmierzyć się siłowo z samym Glebą! Fani Sukcesiliany oraz Kizzersów powinni być zadowoleni z całodniowego tastingu produktów, ale na szczególną uwagę zasługuje premierowa degustacja KIZO BURGER, do której kolejka nie malała, a wręcz trwała przez całe wydarzenie. Kizo rozdał fanom ponad 500 burgerów!

spacerange odpowiada za opracowanie koncepcji oraz kompleksową produkcję imprezy. MTS NIGHT: 1 MILION PARTY to znak jakości, którym agencja będzie się posługiwała w nawiązywaniu kontaktów z nowymi partnerami i budowaniem planów na kolejne wydarzenia.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Bartek Wiski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Kurz w scrapYard jeszcze opada. Impreza Kizo rozbija bank i pobija rekord frekwencji.

ZOBACZ TAKŻE: LEXY CHAPLIN I JAN RAPOWANIE SĄ PARĄ?

Na YouTube MTS wylądował zapowiadany vlog z wydarzenia MTS NIGHT: 1 MILION PARTY, które jak sama nazwa wskazuje – wieńczyło przekroczenie 1 miliona subskrybentów na kanale Kizo. Materiał video zrealizowany kamerami PapiTV bardzo dobrze pokazuje skalę i poziom organizacji eventu, które wręcz należy suplementować hasłem: [M]Y [T]O [S]POŁECZNOŚĆ. Przez teren wydarzenia, począwszy od otwarcia bram, aż po wczesne godziny poranne przewinęło się ponad trzy i pół tysiąca osób, co jest wielkim sukcesem frekwencyjnym imprezy. Na odwiedzających, poza dobrą muzyką, która nieustannie wylewała się z głośników czekały: tattoo spot, stanowiska barberskie, MTS POP UP STORE oraz boxer, przy którym można było zmierzyć się siłowo z samym Glebą! Fani Sukcesiliany oraz Kizzersów powinni być zadowoleni z całodniowego tastingu produktów, ale na szczególną uwagę zasługuje premierowa degustacja KIZO BURGER, do której kolejka nie malała, a wręcz trwała przez całe wydarzenie. Kizo rozdał fanom ponad 500 burgerów!

spacerange odpowiada za opracowanie koncepcji oraz kompleksową produkcję imprezy. MTS NIGHT: 1 MILION PARTY to znak jakości, którym agencja będzie się posługiwała w nawiązywaniu kontaktów z nowymi partnerami i budowaniem planów na kolejne wydarzenia.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Bartek Wiski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię