Raper Kizo wypuszcza nowy smak pizzy „Sukcesiliana”

Freak Fight

„Sukcesiliana” to pierwsza w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową – Kizo. Stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group pizza szturmem zdobyła polski rynek mrożonek i wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów rapera. Już 31 sierpnia br. w sieci sklepów Żabka zadebiutuje nowy, trzeci już wariant „Sukcesiliany” o nazwie DOUBBLE HOT PEPPERONI.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #13: BRONISŁAW „KIZO” KOMOROWSKI, JAKUB GRABOWSKI WYJAŚNIA FRISTAJLOWCÓW, ALBERTO SZUKA STATYSTÓW W „DRILLOWYM STROJU”

Sukces na rynku muzycznym…. i gastronomicznym

Setki milionów wyświetleń teledysków na YouTube, platynowe i złote płyty oraz wyprzedane trasy koncertowe sprawiają, że Kizo jest z pewnością jedną z najważniejszych gwiazd muzyki w Polsce. Osiągnięcia rapera nie ograniczają się tylko do branży muzycznej. Wprowadzona w maju br. marka mrożonej pizzy „Sukcesiliana” okazała się przebojem sprzedażowym. Tej wiosny oba warianty produktu, inspirowane osobistymi preferancjami gastronomicznymi rapera – BIG CHEESE i EXTRA MEAT BBQ –znikały w szybkim tempie z lodówek znajdujących się w sieci sklepów Żabka.

Podejmując się współpracy z Kizo mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces, jaki osiągnęły pozostałe odsłony naszego projektu na największych rynkach Europy. Jednak popularność obu wariantów „Sukcesiliany” przerosła nasze oczekiwania, a wyniki sprzedaży były nawet lepsze niż pizzy„Gangstarella”, stworzonej we współpracy z raperem Capital Bra w Niemczech. „Sukcesiliana” jest nie tylko hitem sprzedażowym, ale również zasmakowała naszym konsumentom. Otrzymaliśmy bardzo dużo zapytań o to, kiedy powstaną nowe warianty. Zaledwie trzy miesiące później spełniamy oczekiwania fanów „Sukcesiliany”. Wspólnie z Freiberger Group wprowadzamy nowy, trzeci smak autorskiej pizzy Kizo: DOUBBLE HOT PEPPERONImówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.

Podwójnie ostry smak

DOUBBLE HOT PEPPERONI to pizza dla wszystkich miłośników pikantnych smaków. Składa się na nią charakterystyczny dla „Sukcesiliany” gruby spód, a na nim dwa rodzaje salami – klasyczne pepperoni i pikantne calabrese. Do tego ostre papryczki Jalapeno, czerwona cebula, dwa rodzaje sera oraz rozpływające się w ustach sosy: pomidorowy i czosnkowy. To wszystko składa się na jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która powstała pod czujnym okiem Kizo.

Działania promocyjne

Aktywności promujące pierwszą sygnowaną przez popularnego rapera markę mrożonej pizzy w Polsce obejmują spoty digitalowe, komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz działania PR. Wszystkie materiały powstały w ścisłej współpracy z raperem.

Kizo wypuszcza nowy smak pizzy „Sukcesiliana”. Wariant Doubble Hot Pepperoni dostępny od 31.08 tylko w sieci Żabka

Raper Kizo wypuszcza nowy smak pizzy "Sukcesiliana"

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział UMG4BRANDS POLAND we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Materiały promocyjne nowego wariantu przygotował dział graficzny Universal Music Polska. Za produkt odpowiada Freiberger Group.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

„Sukcesiliana” to pierwsza w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową – Kizo. Stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group pizza szturmem zdobyła polski rynek mrożonek i wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów rapera. Już 31 sierpnia br. w sieci sklepów Żabka zadebiutuje nowy, trzeci już wariant „Sukcesiliany” o nazwie DOUBBLE HOT PEPPERONI.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #13: BRONISŁAW „KIZO” KOMOROWSKI, JAKUB GRABOWSKI WYJAŚNIA FRISTAJLOWCÓW, ALBERTO SZUKA STATYSTÓW W „DRILLOWYM STROJU”

Sukces na rynku muzycznym…. i gastronomicznym

Setki milionów wyświetleń teledysków na YouTube, platynowe i złote płyty oraz wyprzedane trasy koncertowe sprawiają, że Kizo jest z pewnością jedną z najważniejszych gwiazd muzyki w Polsce. Osiągnięcia rapera nie ograniczają się tylko do branży muzycznej. Wprowadzona w maju br. marka mrożonej pizzy „Sukcesiliana” okazała się przebojem sprzedażowym. Tej wiosny oba warianty produktu, inspirowane osobistymi preferancjami gastronomicznymi rapera – BIG CHEESE i EXTRA MEAT BBQ –znikały w szybkim tempie z lodówek znajdujących się w sieci sklepów Żabka.

Podejmując się współpracy z Kizo mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces, jaki osiągnęły pozostałe odsłony naszego projektu na największych rynkach Europy. Jednak popularność obu wariantów „Sukcesiliany” przerosła nasze oczekiwania, a wyniki sprzedaży były nawet lepsze niż pizzy„Gangstarella”, stworzonej we współpracy z raperem Capital Bra w Niemczech. „Sukcesiliana” jest nie tylko hitem sprzedażowym, ale również zasmakowała naszym konsumentom. Otrzymaliśmy bardzo dużo zapytań o to, kiedy powstaną nowe warianty. Zaledwie trzy miesiące później spełniamy oczekiwania fanów „Sukcesiliany”. Wspólnie z Freiberger Group wprowadzamy nowy, trzeci smak autorskiej pizzy Kizo: DOUBBLE HOT PEPPERONImówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.

Podwójnie ostry smak

DOUBBLE HOT PEPPERONI to pizza dla wszystkich miłośników pikantnych smaków. Składa się na nią charakterystyczny dla „Sukcesiliany” gruby spód, a na nim dwa rodzaje salami – klasyczne pepperoni i pikantne calabrese. Do tego ostre papryczki Jalapeno, czerwona cebula, dwa rodzaje sera oraz rozpływające się w ustach sosy: pomidorowy i czosnkowy. To wszystko składa się na jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która powstała pod czujnym okiem Kizo.

Działania promocyjne

Aktywności promujące pierwszą sygnowaną przez popularnego rapera markę mrożonej pizzy w Polsce obejmują spoty digitalowe, komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz działania PR. Wszystkie materiały powstały w ścisłej współpracy z raperem.

Kizo wypuszcza nowy smak pizzy „Sukcesiliana”. Wariant Doubble Hot Pepperoni dostępny od 31.08 tylko w sieci Żabka

Raper Kizo wypuszcza nowy smak pizzy "Sukcesiliana"

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział UMG4BRANDS POLAND we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Materiały promocyjne nowego wariantu przygotował dział graficzny Universal Music Polska. Za produkt odpowiada Freiberger Group.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię