PROSTO ORAZ WYBOROWA ŁĄCZĄ SWOJE SIŁY I TWORZĄ WSPÓLNY PROJEKT

Freak Fight

fot. Instagram @wojteksokol

Marka Wojtka Sokoła- Prosto we współpracy z Wyborową tworzą wspólny projekt. Jest to część kampanii Włącz Tryb Spotkań. Ma on być inspiracją lat 90′ i panującego wtedy stylu vintage. Kolekcja nawiązuje do Stadionu Dziesięciolecia, które wtedy było miejscem spotkań i tworzenia relacji z innymi ludźmi.

Prócz 4 wariantów limitowanych butelek, zaprojektowano również ubrania: koszulki, nerki, bluzy, czy też dresy. Wszystko oczywiście w klimacie stylu vintage.

Moda jest sposobem na wyrażanie własnego ja. Chcieliśmy zachęcić odbiorców do znalezienia wspólnego języka, spędzania czasu razem, do włączenia Trybu Spotkań, w którym znów mogą poczuć się częścią grupy, tworzyć nowe wspomnienia i czerpać z nich radość. Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje – mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

fot. Instagram @wojteksokol

Marka Wojtka Sokoła- Prosto we współpracy z Wyborową tworzą wspólny projekt. Jest to część kampanii Włącz Tryb Spotkań. Ma on być inspiracją lat 90′ i panującego wtedy stylu vintage. Kolekcja nawiązuje do Stadionu Dziesięciolecia, które wtedy było miejscem spotkań i tworzenia relacji z innymi ludźmi.

Prócz 4 wariantów limitowanych butelek, zaprojektowano również ubrania: koszulki, nerki, bluzy, czy też dresy. Wszystko oczywiście w klimacie stylu vintage.

Moda jest sposobem na wyrażanie własnego ja. Chcieliśmy zachęcić odbiorców do znalezienia wspólnego języka, spędzania czasu razem, do włączenia Trybu Spotkań, w którym znów mogą poczuć się częścią grupy, tworzyć nowe wspomnienia i czerpać z nich radość. Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje – mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię