Długo wyczekiwany projekt REJECTS już dostępny w serwisach streamingowych! Digitalną premierę albumu poprzedziły dwa single z klipami – “Never Give Up” z udziałem Deadly Hunta i “Throwback Boogie” z Ghostface Killah oraz Raekwonem. REJECTS to fabularny audio musical, który opowiada historię osadzoną w brutalnej i dystopijnej rzeczywistości. Zaproszeni do udziału w projekcie artyści, wcielili się w role mieszkańców tego świata, a słuchacz towarzyszący Maro będzie mógł poznać ich nietypowe historie. Wśród nich, oprócz wcześniej wspomnianych członków legendarnego zespołu Wu-Tang Clanu i brytyjskiego rapera Deadly Hunta, pojawiają się między innymi: P Money, Awich, Kool Keith, Killah Priest i Cappadonna.
ZOBACZ TAKŻE: RUSINA I JEGO „ENERGIA WYGRYWANIA” WIZYTÓWKĄ POLSKIEGO TRAPU? RECENZUJEMY ALBUM NEWCOMERA
W projektowaniu fizycznego wydania REJECTS brało udział kilkunastu artystów z całego świata. Ich prace można podziwiać w booklecie fizycznego wydania. Pre-orderowa wersja albumu została poszerzona o kominy (buffy) dedykowane projektowi. Album będzie dostępny również w wersji winylowej, która ze względu na doskonałe dopracowanie muzyczne krążka, będzie gratką dla wszystkich geeków muzycznych.
Sprawdź album w serwisach streamingowych:
Zamów album na:
REJECTS jest opowieścią zabierającą słuchacza w inny, aczkolwiek podobny do naszego wymiar alternatywnej rzeczywistości. Przez kilka lat udoskonalałem tę historię pod względem muzycznym, jak i fabularnym. Musical jest dość eklektyczny z pozoru, ale gdzieś głębiej składa się on w jedną całość. Moim celem było to, żeby zarówno warstwa muzyczna, fabularna, jak i niezwykle ważna warstwa graficzna, obrazowały odbiorcy moje uniwersum. Ten album jest zbiorem moich fascynacji filmami, książkami, muzyką na których się wychowałem. – tak o REJECTS mówi MARO – autor projektu.
Cząstka świata REJECTS została w ubiegłym miesiącu przeniesiona do przestrzeni miejskiej. W Warszawie można było podziwiać mural dedykowany projektowi przy Rondzie Waszyngtona, kreacje na kompleksie ledboardów w Metro Świętokrzyska, czy na Cepelii przy Rondzie Dmowskiego. Outdoorowe reklamy wyszły poza Polskę – REJECTS komunikowane było w Kalifornii obok Los Angeles. A to nie koniec aktywacji związanych z albumem, wkrótce MARO będzie „przejmował” inne lokacje.
Streamingowa premiera albumu REJECTS nie oznacza jego końca. Wkrótce możemy spodziewać się kolejnych klipów z albumu i kolejnych, zaskakujących aktywacji.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: MUZYCZNY CZŁOWIEK ORKIESTRA WYDAJE PERFEKCYJNIE DOPRACOWANY KRĄŻEK. WYWIAD Z MARO, KTÓRY WSZYSTKO ROBI SAM
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. Mixone