Minionki, Tame Impala, BROCKHAMPTON i St. Vincent w klimacie lat 70.

Freak Fight

Minionki żyją i mają się dobrze, o czym dowiemy się z kolejnej animacji z serii o sympatycznych, żółtych stworzonkach – „Minionki: Wejście Gru”. Filmowej produkcji towarzyszy oficjalna ścieżka muzyczna, która ukaże się 1 lipca, w dniu światowej premiery obrazu.

ZOBACZ TAKŻE: RUSINA I JEGO „ENERGIA WYGRYWANIA” WIZYTÓWKĄ POLSKIEGO TRAPU? RECENZUJEMY ALBUM NEWCOMERA

Akcja filmu rozgrywa się w latach 70. i przybliża historię Gru – największego złoczyńcy na świecie – który po raz pierwszy spotkał Minionki, powołał do życia najbardziej nikczemną ekipę w kinie i rozpoczął walkę z najbardziej niepowstrzymaną grupą przestępczą, jaką kiedykolwiek stworzono.

Wypełniony funkowymi rytmami soundtrack wyprodukował tegoroczny laureat Grammy, Jack Antonoff, a na pierwszy singiel wybrano „Turn Up The Sunshine” Diany Ross z udziałem Tame Impala. Premiera utworu zaplanowana jest na 20 maja.

Ścieżka muzyczna do „Minionki: Wejście Gru” to hołd dla funku, disco, soulu i największych przebojów lat 70. złożony przez najlepszych współczesnych twórców – od nowej wersji „Funkytown” (z repertuaru Lipps Inc.) w wykonaniu St. Vincent, przez interpretację „Dance to the Music” (Sly and The Family Stone) przygotowaną przez H.E.R. oraz cover „Instant Karma!” (John Lennon) w wersji Bleachers po Phoebe Bridgers biorąc na warsztat „Goodbye To Love” The Carpenters. Oczywiście, na płycie nie zabrakło Minionków, którzy zmierzyli się z piosenką „Cecilia” duetu Simon & Garfunkel.

Jack Antonoff jest znanym na całym świecie wokalistą, autorem tekstów i producentem nagrań, a także głównym wokalistą rockowej grupy Bleachers. Jako autor piosenek i producent, Antonoff, który w 2021 roku został uznany przez BBC za twórcę „redefiniującego muzykę pop”, współpracował z takimi gwiazdami jak Diana Ross, Taylor Swift, Lorde, St. Vincent, Florence + The Machine, Lana Del Rey czy Kevin Abstract. Dzięki tej pracy Antonoff zebrał liczne wyróżnienia, by wymienić chociażby sześć nagród Grammy, w tym przyznaną mu w 2022 roku statuetkę w kategorii Producent roku.

Gru, na długo przed tym, jak stanie się mistrzem zła, jest zaledwie 12-letnim chłopcem z przedmieść lat 70., który knuje, jak podbić świat. Nie idzie mu to zbyt dobrze. Wszystko się jednak zmienia, kiedy spotyka Minionki. Razem budują swoją pierwszą bazę, projektują pierwszą broń i podejmują się pierwszych misji.

Kiedy niesławna supergrupa super złoczyńców, Vicious 6, wyrzuca swojego lidera – legendarnego wojownika sztuk walki Wild Knucklesa, Gru, postanawia zostać najnowszym członkiem ekipy. Choć początkowo nie robi zbyt dobrego wrażenia, ostatecznie przechytrza i rozwściecza Vicious 6, stając się ich śmiertelnym wrogiem. Gdy Gru ucieka, Minionki próbują opanować kung-fu, by mu pomóc, tymczasem Gru odkrywa, że nawet źli ludzie potrzebują pomocy przyjaciół.

Lista utworów:

  1. Turn Up The Sunshine – Diana Ross ft. Tame Impala
  2. Shining Star – Brittany Howard ft. Verdine White (Earth, Wind & Fire 1975)
  3. Funkytown – St. Vincent (Lipps Inc 1979)
  4. Hollywood Swinging – BROCKHAMPTON (Kool & The Gang 1974)
  5. Desafinado – Kali Uchis (Stan Getz & Joao Gilberto 1959)
  6. Bang Bang – Caroline Polachek (Nancy Sinatra 1966)
  7. Fly Like an Eagle – Thundercat (Steve Miller Band 1976)
  8. Goodbye To Love – Phoebe Bridgers (The Carpenters 1972)
  9. Instant Karma! – Bleachers (John Lennon 1970)
  10. You’re No Good – Weyes Blood (Linda Ronstadt 1975)
  11. Vehicle – Gary Clark Jr. (The Ides of March 1970)
  12. Dance to the Music – H.E.R. (Sly and The Family Stone 1967)
  13. Black Magic Woman – Tierra Whack (Santana 1970)
  14. Cool – Verdine White
  15. Born To Be Alive – Jackson Wang (Patrick Hernandez 1979)
  16. Cecilia – The Minions (Simon & Garfunkel 1970)
  17. Bang Bang – G.E.M. (Nancy Sinatra 1966)
  18. Kung Fu Suite – RZA
  19. Minions: The Rise of Gru Score Suite – Heitor Pereira

ZOBACZ TAKŻE NASZ WYWIAD: VKIE: „MUZA PEZETA NAUCZYŁA MNIE, ŻE W RAPIE TRZEBA BYĆ BEZPOŚREDNIM. NIE MA TUTAJ MIEJSCA NA MASKI, NA KREOWANIE POSTACI” — WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Minionki żyją i mają się dobrze, o czym dowiemy się z kolejnej animacji z serii o sympatycznych, żółtych stworzonkach – „Minionki: Wejście Gru”. Filmowej produkcji towarzyszy oficjalna ścieżka muzyczna, która ukaże się 1 lipca, w dniu światowej premiery obrazu.

ZOBACZ TAKŻE: RUSINA I JEGO „ENERGIA WYGRYWANIA” WIZYTÓWKĄ POLSKIEGO TRAPU? RECENZUJEMY ALBUM NEWCOMERA

Akcja filmu rozgrywa się w latach 70. i przybliża historię Gru – największego złoczyńcy na świecie – który po raz pierwszy spotkał Minionki, powołał do życia najbardziej nikczemną ekipę w kinie i rozpoczął walkę z najbardziej niepowstrzymaną grupą przestępczą, jaką kiedykolwiek stworzono.

Wypełniony funkowymi rytmami soundtrack wyprodukował tegoroczny laureat Grammy, Jack Antonoff, a na pierwszy singiel wybrano „Turn Up The Sunshine” Diany Ross z udziałem Tame Impala. Premiera utworu zaplanowana jest na 20 maja.

Ścieżka muzyczna do „Minionki: Wejście Gru” to hołd dla funku, disco, soulu i największych przebojów lat 70. złożony przez najlepszych współczesnych twórców – od nowej wersji „Funkytown” (z repertuaru Lipps Inc.) w wykonaniu St. Vincent, przez interpretację „Dance to the Music” (Sly and The Family Stone) przygotowaną przez H.E.R. oraz cover „Instant Karma!” (John Lennon) w wersji Bleachers po Phoebe Bridgers biorąc na warsztat „Goodbye To Love” The Carpenters. Oczywiście, na płycie nie zabrakło Minionków, którzy zmierzyli się z piosenką „Cecilia” duetu Simon & Garfunkel.

Jack Antonoff jest znanym na całym świecie wokalistą, autorem tekstów i producentem nagrań, a także głównym wokalistą rockowej grupy Bleachers. Jako autor piosenek i producent, Antonoff, który w 2021 roku został uznany przez BBC za twórcę „redefiniującego muzykę pop”, współpracował z takimi gwiazdami jak Diana Ross, Taylor Swift, Lorde, St. Vincent, Florence + The Machine, Lana Del Rey czy Kevin Abstract. Dzięki tej pracy Antonoff zebrał liczne wyróżnienia, by wymienić chociażby sześć nagród Grammy, w tym przyznaną mu w 2022 roku statuetkę w kategorii Producent roku.

Gru, na długo przed tym, jak stanie się mistrzem zła, jest zaledwie 12-letnim chłopcem z przedmieść lat 70., który knuje, jak podbić świat. Nie idzie mu to zbyt dobrze. Wszystko się jednak zmienia, kiedy spotyka Minionki. Razem budują swoją pierwszą bazę, projektują pierwszą broń i podejmują się pierwszych misji.

Kiedy niesławna supergrupa super złoczyńców, Vicious 6, wyrzuca swojego lidera – legendarnego wojownika sztuk walki Wild Knucklesa, Gru, postanawia zostać najnowszym członkiem ekipy. Choć początkowo nie robi zbyt dobrego wrażenia, ostatecznie przechytrza i rozwściecza Vicious 6, stając się ich śmiertelnym wrogiem. Gdy Gru ucieka, Minionki próbują opanować kung-fu, by mu pomóc, tymczasem Gru odkrywa, że nawet źli ludzie potrzebują pomocy przyjaciół.

Lista utworów:

  1. Turn Up The Sunshine – Diana Ross ft. Tame Impala
  2. Shining Star – Brittany Howard ft. Verdine White (Earth, Wind & Fire 1975)
  3. Funkytown – St. Vincent (Lipps Inc 1979)
  4. Hollywood Swinging – BROCKHAMPTON (Kool & The Gang 1974)
  5. Desafinado – Kali Uchis (Stan Getz & Joao Gilberto 1959)
  6. Bang Bang – Caroline Polachek (Nancy Sinatra 1966)
  7. Fly Like an Eagle – Thundercat (Steve Miller Band 1976)
  8. Goodbye To Love – Phoebe Bridgers (The Carpenters 1972)
  9. Instant Karma! – Bleachers (John Lennon 1970)
  10. You’re No Good – Weyes Blood (Linda Ronstadt 1975)
  11. Vehicle – Gary Clark Jr. (The Ides of March 1970)
  12. Dance to the Music – H.E.R. (Sly and The Family Stone 1967)
  13. Black Magic Woman – Tierra Whack (Santana 1970)
  14. Cool – Verdine White
  15. Born To Be Alive – Jackson Wang (Patrick Hernandez 1979)
  16. Cecilia – The Minions (Simon & Garfunkel 1970)
  17. Bang Bang – G.E.M. (Nancy Sinatra 1966)
  18. Kung Fu Suite – RZA
  19. Minions: The Rise of Gru Score Suite – Heitor Pereira

ZOBACZ TAKŻE NASZ WYWIAD: VKIE: „MUZA PEZETA NAUCZYŁA MNIE, ŻE W RAPIE TRZEBA BYĆ BEZPOŚREDNIM. NIE MA TUTAJ MIEJSCA NA MASKI, NA KREOWANIE POSTACI” — WYWIAD

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię