McDonald’s notuje słabe wyniki. Mata nie dla 30-latków

Freak Fight

Od hucznej kampanii Maty dla McDonald’s minęło kilka tygodni. Mata był okresowym, ale skutecznym zastrzykiem dla zwiększenia zainteresowania McDonald’s. Nie obyło się bez zawiłych niejasności, takich jak brak naklejek, czy sygnowana pseudonimem artysty słynna Matcha Latte, która swoim smakiem budziła mieszane uczucia. Nawet w dniu premiery, nie każdy McDonald’s był przygotowany na wydawanie reklamowanego zestawu. Miał miejsce również pozytywny moment, czyli darmowy drop ciuchów powiązanych z bieżącą akcją promocyjną.

Mata tylko dla młodych

ZOBACZ TAKŻE: TACO I MATA MAJĄ WIELE WSPÓLNEGO – OPRÓCZ MUZYKI ŁĄCZY ICH HISTORIA Z MCDONALD’S

Badanie przeprowadzone przez YouGov BrandIndex pokazało, że kampania promocyjna Maty odbiła się pozytywnym echem tylko wśród grupy wiekowej 18-29 lat. Ankietowani musieli odpowiedzieć na pytanie „O których restauracjach słyszałeś coś pozytywnego w ciągu ostatnich 2 tygodni?”. Wskaźnik wśród grupy 18-29 wyniósł we wrześniu 36%. W ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia promocji wykres wzrósł aż do 60%. Możemy zauważyć, że w tej grupie kampania Maty miała najbardziej pozytywny odbiór. Przeciwieństwem tak dobrych wyników jest grupa 30-44 lat, u której zaobserwowano niewielki wzrost negatywnych opinii. Ta druga grupa może być najważniejsza, gdyż do niej zaliczymy większość rodziców młodych słuchaczy rapera.

Badanie YouGov BrandIndex pokazało, że kampania promocyjna Maty odbiła się pozytywnym echem tylko wśród grupy wiekowej 18-29 lat.

fot. kadr z klipu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Od hucznej kampanii Maty dla McDonald’s minęło kilka tygodni. Mata był okresowym, ale skutecznym zastrzykiem dla zwiększenia zainteresowania McDonald’s. Nie obyło się bez zawiłych niejasności, takich jak brak naklejek, czy sygnowana pseudonimem artysty słynna Matcha Latte, która swoim smakiem budziła mieszane uczucia. Nawet w dniu premiery, nie każdy McDonald’s był przygotowany na wydawanie reklamowanego zestawu. Miał miejsce również pozytywny moment, czyli darmowy drop ciuchów powiązanych z bieżącą akcją promocyjną.

Mata tylko dla młodych

ZOBACZ TAKŻE: TACO I MATA MAJĄ WIELE WSPÓLNEGO – OPRÓCZ MUZYKI ŁĄCZY ICH HISTORIA Z MCDONALD’S

Badanie przeprowadzone przez YouGov BrandIndex pokazało, że kampania promocyjna Maty odbiła się pozytywnym echem tylko wśród grupy wiekowej 18-29 lat. Ankietowani musieli odpowiedzieć na pytanie „O których restauracjach słyszałeś coś pozytywnego w ciągu ostatnich 2 tygodni?”. Wskaźnik wśród grupy 18-29 wyniósł we wrześniu 36%. W ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia promocji wykres wzrósł aż do 60%. Możemy zauważyć, że w tej grupie kampania Maty miała najbardziej pozytywny odbiór. Przeciwieństwem tak dobrych wyników jest grupa 30-44 lat, u której zaobserwowano niewielki wzrost negatywnych opinii. Ta druga grupa może być najważniejsza, gdyż do niej zaliczymy większość rodziców młodych słuchaczy rapera.

Badanie YouGov BrandIndex pokazało, że kampania promocyjna Maty odbiła się pozytywnym echem tylko wśród grupy wiekowej 18-29 lat.

fot. kadr z klipu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię