Mata niczym Robert Lewandowski i Iga Świątek, nawiązał współpracę z marką OSHEE. Podczas urodzinowego koncertu rapera, fani mogli jako pierwsi spróbować napoju powstałego w wyniku współpracy rapera z z liderem napojów funkcjonalnych w Polsce.
ZOBACZ TAKŻE: MATA, 2115, SOKÓŁ I PONAD 30 INNYCH ARTYSTÓW NA LOTNISKU BEMOWO. ZNAMY PEŁNY LINE-UP SBM FFESTIVAL!
Zdarzyło się wczoraj, czyli Mata we współpracy z Oshee (czy bardziej Osh33). W skrócie: całkiem smaczny napój. Refleksja niesponsorowana – mam zbyt małe zasięgi, by komuś chciało się ją sponsorować – napisał na Twitterze dziennikarz Krzysztof Nowak.
Zdarzyło się wczoraj, czyli Mata we współpracy z Oshee (czy bardziej Osh33). W skrócie: całkiem smaczny napój.
— Krzysztof Nowak (@novaccinovacci) July 15, 2023
Refleksja niesponsorowana – mam zbyt małe zasięgi, by komuś chciało się ją sponsorować. pic.twitter.com/yinppgwY4Z
Póki co nowy napój nie jest dostępny w sklepach, a wejście na wczorajszy koncert miały osoby, które zamówiły preorder najnowszej płyty Maty. Raper poinformował na wczorajszym wydarzeniu, że jego krążek wyjdzie we wrześniu 2023 roku.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. Jarosław Jakóbczak, Dropsy