Kizzers Arachidowy – nowy produkt od Kizo

Freak Fight

Zaledwie nieco ponad tydzień temu internet obiegła informacja o nowym produkcie sygnowanym marką spożywczą gdańskiego rapera. Smaczna Kawusia okazała się tylko kolejnym przystankiem na kizzersowej trasie. Kolejny produkt już w drodze – nadchodzi Kizzers arachidowy.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #12: NAJBARDZIEJ POPULARNY ZNAK „STREFA RUCHU” ZNIKNĄŁ. JAKUB GRABOWSKI Z SZANSĄ OD SBM

Zaczęło się od Kizzersa, po które ustawiały się kolejki długością przypominające Polskę sprzed trzech dekad. Niedługo później na polskie stoły trafiły dwa smaki pizzy o wdzięcznej nazwie Sukcesiliana. Od dziś w biedronkowych lodówkach chłodzą się Smaczne Kawusie. I kiedy wydawało się, że to koniec, facebookowe grupy obiegło zdjęcie opakowania sugerujące zbliżającą się premierę.

Dziś już oficjalnie można powiedzieć, że przecieki zostają potwierdzone. Marka Kizzers nie znosi próżni ani zbyt długiego trzymania w napięciu. Nowy smak Kizzersa już niebawem trafi do sklepów.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, panda, czyli brand hero marki Kizzers oraz Lil Masti – influencerka, a od niedawna, jak sama się określa, mistrzyni freak fightów. Lil Masti od momentu pierwszego występu na gali FAME MMA, całkowicie poświęciła się sportom walki.

Tajniki podrywu | Kizzers odc. 5

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą marketing internetowy na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Z tego co zapowiada raper na swoim instagramie, to nie koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami. Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami MTS oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

Premiera nowego Kizzersa już 25 sierpnia w sieci sklepów Biedronka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Zaledwie nieco ponad tydzień temu internet obiegła informacja o nowym produkcie sygnowanym marką spożywczą gdańskiego rapera. Smaczna Kawusia okazała się tylko kolejnym przystankiem na kizzersowej trasie. Kolejny produkt już w drodze – nadchodzi Kizzers arachidowy.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #12: NAJBARDZIEJ POPULARNY ZNAK „STREFA RUCHU” ZNIKNĄŁ. JAKUB GRABOWSKI Z SZANSĄ OD SBM

Zaczęło się od Kizzersa, po które ustawiały się kolejki długością przypominające Polskę sprzed trzech dekad. Niedługo później na polskie stoły trafiły dwa smaki pizzy o wdzięcznej nazwie Sukcesiliana. Od dziś w biedronkowych lodówkach chłodzą się Smaczne Kawusie. I kiedy wydawało się, że to koniec, facebookowe grupy obiegło zdjęcie opakowania sugerujące zbliżającą się premierę.

Dziś już oficjalnie można powiedzieć, że przecieki zostają potwierdzone. Marka Kizzers nie znosi próżni ani zbyt długiego trzymania w napięciu. Nowy smak Kizzersa już niebawem trafi do sklepów.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, panda, czyli brand hero marki Kizzers oraz Lil Masti – influencerka, a od niedawna, jak sama się określa, mistrzyni freak fightów. Lil Masti od momentu pierwszego występu na gali FAME MMA, całkowicie poświęciła się sportom walki.

Tajniki podrywu | Kizzers odc. 5

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą marketing internetowy na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Z tego co zapowiada raper na swoim instagramie, to nie koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami. Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami MTS oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

Premiera nowego Kizzersa już 25 sierpnia w sieci sklepów Biedronka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię