fot. Michał Chojnacki
Oto pierwszy żeński pierwiastek w line-upie akcji Coca-Cola i Asfalt Records. Karolina Łopuch to 24-letnia mieszkanka Łodzi, absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi na wydziale Jazzu i Muzyki Estradowej. Do projektu Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT zgłosiła się z piosenką “Szum”. Jej singiel to popowa kompozycja opowiadająca historię dziewczyny, która po nieszczęśliwej miłości stara się odnaleźć w nowej sytuacji. – Pytanie czy bohaterka popełniła błąd towarzyszy jej w codziennym życiu pełnym ludzi i miejskich bodźców, które nie są w stanie zapełnić pustki – opowiada wokalistka. Produkcja singla “Szum” jak i jego współ kompozycja to efekt pracy Karola Szczygła. – Na I roku studiów poznałam Karola Szczygła, który studiował perkusję jazzową. To on zachęcił mnie do pisania tekstów oraz tworzenia muzyki – opowiada. Postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie rozpoczęliśmy pracę nad materiałem. Na początku zawsze szukamy wspólnego pomysłu, to w jakim klimacie piosenka powinna być utrzymana, jakie powinno być jej tempo i ogólny zamysł. Karol wówczas tworzy muzykę, którą później dopełniamy linią melodyczną na prowizorycznym tekście. Czasem okazuje się, że ze wspomnianego prowizorycznego tekstu wybieramy fragmenty, które w efekcie rzeczywiście stają się filarami docelowego tekstu – mówi.
Za obraz do singla “Szum” ponownie odpowiedzialny jest Łukasz Balcerzak. Klip już teraz obejrzeć można na kanale YouTube Asfalt Records, z kolei utwór “Szum” – do odsłuchania we wszystkich serwisach streamingowych.
ZOBACZ TAKŻE: MIĘTHA Z…KOLEJNYM KLIPEM PROMUJĄCYM „36,6”!
Kto jest NEXT?
Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT to program dla młodych talentów, który powstał dzięki współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records. Akcja realizowana jest przez cały rok, aż do kwietnia 2022 r. i nie ma żadnych ograniczeń stylistycznych i gatunkowych. W każdym miesiącu przedstawiony zostanie debiutancki singiel i teledysk kolejnego młodego artysty, który prześle swoje zgłoszenie za pośrednictwem strony www.asfaltnext.pl. O tym, kto trafi do finałowej dwunastki, zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska. – Program daje zupełną dowolność i nie zamyka się na żadne gatunki muzyczne, ważny jest niepowtarzalny styl. Każdy z artystów biorących udział w Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT może liczyć na merytoryczne wsparcie ze strony wytwórni oraz możliwość wydania u nas swojej debiutanckiej płyty – opowiada Marcin Tytus Grabski, szef i założyciel Asfalt Records.