Joanna Jędrzejczyk reklamuje nowy produkt Kizo

Freak Fight

Do sieci trafiła reklama nowego produktu spod szyldu marki Kizzers. W spocie reklamowym Kizo wystąpiła była mistrzyni UFC, Joanna Jędrzejczyk.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #15: MAJA STAŚKO BIJE SIĘ I RAPUJE LEPIEJ NIŻ NITRO, A SENTINO ZOSTAJE „MENEDŻEREM”

Zaczęło się od Kizzersa kokosowego, któremu od jakiegoś czasu na sklepowych półkach towarzystwa dotrzymuje Kizzers arachidowy. Niedługo później na polskie stoły trafiły trzy smaki pizzy o wdzięcznej nazwie Sukcesiliana. Od niedawna w biedronkowych lodówkach chłodzą się Smaczne Kawusie. I kiedy wydawało się, że to koniec, w klipie Kizo Mood fani dostrzegli snippet opakowania sugerujące zbliżającą się premierę.

Dziś już oficjalnie można powiedzieć, że przecieki zostają potwierdzone. Marka Kizzers nie znosi próżni, ani zbyt długiego trzymania w napięciu. Krem Kizzers już niebawem trafi do sprzedaży.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, Pan Da, czyli brand hero marki Kizzers oraz Joanna Jędrzejczyk – wieloletnia mistrzyni UFC, niekwestionowana ikona sportów walki.

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą marketing internetowy na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Czy na tym koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami? Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami Kizzers oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

Premiera nowego Kizzersa już 29 września w sieci sklepów Biedronka.

Było ich pięciu. Było… | Kizzers odc. 6

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Oskar Szdzuij

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Do sieci trafiła reklama nowego produktu spod szyldu marki Kizzers. W spocie reklamowym Kizo wystąpiła była mistrzyni UFC, Joanna Jędrzejczyk.

ZOBACZ TAKŻE: SCAENA #15: MAJA STAŚKO BIJE SIĘ I RAPUJE LEPIEJ NIŻ NITRO, A SENTINO ZOSTAJE „MENEDŻEREM”

Zaczęło się od Kizzersa kokosowego, któremu od jakiegoś czasu na sklepowych półkach towarzystwa dotrzymuje Kizzers arachidowy. Niedługo później na polskie stoły trafiły trzy smaki pizzy o wdzięcznej nazwie Sukcesiliana. Od niedawna w biedronkowych lodówkach chłodzą się Smaczne Kawusie. I kiedy wydawało się, że to koniec, w klipie Kizo Mood fani dostrzegli snippet opakowania sugerujące zbliżającą się premierę.

Dziś już oficjalnie można powiedzieć, że przecieki zostają potwierdzone. Marka Kizzers nie znosi próżni, ani zbyt długiego trzymania w napięciu. Krem Kizzers już niebawem trafi do sprzedaży.

Zapowiedź premiery produktu trafiła przed chwilą na kanał Kizo MyToSukces. W reklamie główną rolę odgrywają: Kizo, Pan Da, czyli brand hero marki Kizzers oraz Joanna Jędrzejczyk – wieloletnia mistrzyni UFC, niekwestionowana ikona sportów walki.

Po serii reklam, które zrobiły niemały szum nie tylko wśród fanów bossa MTSu, można z nieskrywaną pewnością powiedzieć, że Kizo wraz ze spacerange wynoszą marketing internetowy na nowy, nieosiągalny jak dotąd poziom jakości. Czy na tym koniec “grubych rzeczy”, które Kizo zwykł określać kolejnymi premierami? Na ten moment nie znamy więcej szczegółów.

Za biznesową koordynację projektu odpowiada agencja reprezentująca interesy Kizo – spacerange w połączeniu z brandami Kizzers oraz SFD. Za realizację reklamy odpowiada ekipa Flying Digital Content.

Premiera nowego Kizzersa już 29 września w sieci sklepów Biedronka.

Było ich pięciu. Było… | Kizzers odc. 6

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. Oskar Szdzuij

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię