fot. okładka płyty
Ekipaholding.pl udostępniła dane dotyczące wyników sprzedaży, wyświetleń oraz odtworzeń w serwisach streaming’owych.
W oficjalnym oświadczeniu możemy przeczytać, że przychody ze sprzedaży „EKIPA – SEZON 3” w preorderze wyniosły ponad 2 miliony złotych netto, w tym przychód ze sprzedaży fizycznej wersji płyty wynoszący prawie półtora miliona złotych. Przychód od odtworzeń ze Spotify wyniósł ponad 160 tysięcy złotych. Ekipa zainkasowała również przychód od sponsorów wynoszący ponad 250 tysięcy złotych.
„Przychody ze sprzedaży „EKIPA – SEZON 3” w preorderze wyniosły 2 202 241,92 złotych netto (2 708 757,56 brutto), w tym przychód ze sprzedaży fizycznej wersji płyty 1 424 249, 30 zł; teledyski z kanału EKIPA – 351 623,62 zł (stan na maj 2021). 161 369 zł netto ze Spotify (dane szacunkowe) oraz 265 000 zł netto – od sponsorów.„
Z nieco mniej ciekawszych rzeczy możemy dowiedzieć się o statystykach dotyczących wyświetleń oraz odtworzeń płyty i poszczególnych numerów w serwisach streamingowych:
„Utwór „3KIPA” osiągnął 66 906 760 wyświetleń w serwisie YouTube i 10 580 828 odtworzeń na platformie Spotify. Kawałek „ZAEBYSCIE” to 18 672 142 wyświetleń w YouTube i 4 733 541 odtworzeń w Spotify. Kolejno – „CHILL” uzyskał 22 219 168 wyświetleń w serwisie YouTube i 5 382 249 odtworzeń w Spotify, natomiast „ZYGZAK” – 26 003 178 w YouTube i 6 198 307 w Spotify.”