French Montana zapowiada nowy album

Freak Fight

Nominowany do nagrody Grammy multiplatynowy raper, producent i filantrop French Montana wydał nowy singiel i teledysk „I Don’t Really Care”. Tym samym ogłosił premierę oczekiwanego czwartego albumu „They Got Amnesia”. Płyta ukaże się już 12 listopada.

Skierowany do krytyków „I Don’t Really Care” to klasyczny kawałek w stylu „Coke Boys” wyprodukowany przez Boi-1da i Lil CC. Ponownie bawiąc się braggadocio, French rapuje „jestem największym złym chłopcem od czasów Wallace” i bezwstydnie ogłasza: „naprawdę mnie to nie obchodzi”. Jest to swego rodzaju misja, której celem jest jego nadchodzący album „They Got Amnesia”.

Współreżyserowany przez French Montanę z Edgarem Estevesem klip jest pełen niespodzianek. Odwołuje się do momentów z pierwszych stron gazet takich jak Childish Gambino, The Weeknd, „Lose Yourself” Eminema, Cardi B czy politycy. Jednocześnie French odnosi się do poprzednich związków i własnego wizerunku, a w tym wszystkim towarzyszy mu Diddy. Powoduje to wszelkiego rodzaju popkulturowy chaos. Ten kultowy teledysk otwierający się na szczycie Empire State Building w chwili napięcia przypomina, jak magnetyczny jest tylko French Montana.

ZOBACZ TAKŻE: FLINTERRORYZM #1 – DREWNOFOBIA

Album „They Got Amnesia” jest jak dotąd najściślejszym i najsilniejszym projektem, który w pełni obejmuje jego korzenie prezentując zręczność i nieprzewidywalność. To one uczyniły go gwiazdą. French Montana może pochwalić się także hymnem lata 2021 „FWMGAB”, który do tej pory zebrał prawie 30 milionów odtworzeń.

Ponownie poszerzając swoje wpływy, French Montana ogłosił niedawno nową współpracę z Kilianem Hennessym. Odbędzie się ona w ramach limitowanej edycji Angels’ Share od KILIAN Paris. French współpracował z Kilianem nad wszystkimi kreatywnymi elementami, nadając produktowi naprawdę wyjątkowy charakter. Limitowana edycja perfum Angels’ Share x French Montana by Kilian ma na nakrętce złoty krążek przypominający płytę z grawerowanymi łańcuszkami inspirowanymi słynnymi naszyjnikami rapera.

Wielu artystów łączy gatunki, ale to French Montana jest w tym najlepszy. Jego twórczość to mieszanka klasycznego brzmienia ze wschodniego wybrzeża oraz ambicji do tworzenia przekraczającej granice muzyki. W 2017 roku French zyskał status supergwiazdy dzięki hitowi „Unforgettable”, w którym gościnnie pojawił się Swae Lee. Utwór został odtworzony ponad miliard razy w serwisach streamingowych. Ma też ponad miliard wyświetleń na YouTube i zyskał dziewięciokrotną platynę. W międzyczasie jego drugi album „Jungle Rules” pokrył się złotem, tak samo jak krążek „MONTANA”.

French Montana cieszy się sporą popularnością na całym świecie. Jako pierwszy raper został ambasadorem Global Citizen, do tego aktywnie wspiera działania humanitarne takie jak Care Morocco. Zajmuje się onawspieraniem rozwoju edukacji i opieki zdrowotnej w kraju, z którego pochodzi.

Jeśli ktokolwiek może zmienić nie tylko muzykę, ale i cały świat, to jest to French Montana.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Nominowany do nagrody Grammy multiplatynowy raper, producent i filantrop French Montana wydał nowy singiel i teledysk „I Don’t Really Care”. Tym samym ogłosił premierę oczekiwanego czwartego albumu „They Got Amnesia”. Płyta ukaże się już 12 listopada.

Skierowany do krytyków „I Don’t Really Care” to klasyczny kawałek w stylu „Coke Boys” wyprodukowany przez Boi-1da i Lil CC. Ponownie bawiąc się braggadocio, French rapuje „jestem największym złym chłopcem od czasów Wallace” i bezwstydnie ogłasza: „naprawdę mnie to nie obchodzi”. Jest to swego rodzaju misja, której celem jest jego nadchodzący album „They Got Amnesia”.

Współreżyserowany przez French Montanę z Edgarem Estevesem klip jest pełen niespodzianek. Odwołuje się do momentów z pierwszych stron gazet takich jak Childish Gambino, The Weeknd, „Lose Yourself” Eminema, Cardi B czy politycy. Jednocześnie French odnosi się do poprzednich związków i własnego wizerunku, a w tym wszystkim towarzyszy mu Diddy. Powoduje to wszelkiego rodzaju popkulturowy chaos. Ten kultowy teledysk otwierający się na szczycie Empire State Building w chwili napięcia przypomina, jak magnetyczny jest tylko French Montana.

ZOBACZ TAKŻE: FLINTERRORYZM #1 – DREWNOFOBIA

Album „They Got Amnesia” jest jak dotąd najściślejszym i najsilniejszym projektem, który w pełni obejmuje jego korzenie prezentując zręczność i nieprzewidywalność. To one uczyniły go gwiazdą. French Montana może pochwalić się także hymnem lata 2021 „FWMGAB”, który do tej pory zebrał prawie 30 milionów odtworzeń.

Ponownie poszerzając swoje wpływy, French Montana ogłosił niedawno nową współpracę z Kilianem Hennessym. Odbędzie się ona w ramach limitowanej edycji Angels’ Share od KILIAN Paris. French współpracował z Kilianem nad wszystkimi kreatywnymi elementami, nadając produktowi naprawdę wyjątkowy charakter. Limitowana edycja perfum Angels’ Share x French Montana by Kilian ma na nakrętce złoty krążek przypominający płytę z grawerowanymi łańcuszkami inspirowanymi słynnymi naszyjnikami rapera.

Wielu artystów łączy gatunki, ale to French Montana jest w tym najlepszy. Jego twórczość to mieszanka klasycznego brzmienia ze wschodniego wybrzeża oraz ambicji do tworzenia przekraczającej granice muzyki. W 2017 roku French zyskał status supergwiazdy dzięki hitowi „Unforgettable”, w którym gościnnie pojawił się Swae Lee. Utwór został odtworzony ponad miliard razy w serwisach streamingowych. Ma też ponad miliard wyświetleń na YouTube i zyskał dziewięciokrotną platynę. W międzyczasie jego drugi album „Jungle Rules” pokrył się złotem, tak samo jak krążek „MONTANA”.

French Montana cieszy się sporą popularnością na całym świecie. Jako pierwszy raper został ambasadorem Global Citizen, do tego aktywnie wspiera działania humanitarne takie jak Care Morocco. Zajmuje się onawspieraniem rozwoju edukacji i opieki zdrowotnej w kraju, z którego pochodzi.

Jeśli ktokolwiek może zmienić nie tylko muzykę, ale i cały świat, to jest to French Montana.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię