Firma Quebonafide dostała nagrodę

Freak Fight

Quebonafide pojawił się ostatnio na Forum Rynku Spożywczego i Handlu, gdzie odebrał nagrodę dla prowadzonej przez niego marki MISS TI.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: QUEBONAFIDE ODNIÓSŁ SIĘ DO WALKI Z FABIJAŃSKIM

Raper po przyjęciu nagrody wygłosił krótką przemowę, w której powiedział:

Dobry wieczór państwu, nie będę rapował, proszę się nie obawiać. Chciałem bardzo serdecznie podziękować w imieniu wszystkich osób zaangażowanych w markę MISS TI za to wyróżnienie. Muszę też powiedzieć, że słowo innowacja jest generalnie naszym ulubionym słowem w firmie. Bardzo nam miło, że zostaliśmy sklasyfikowani właśnie w taki sposób, bo będziemy w najbliższym czasie starać poszukiwać się jej mocniej i mocniej. Tutaj akurat, jeśli chodzi o ten produkt, on był bardziej adaptacyjny, nie mniej jednak bardzo dziękujemy, bardzo to doceniamy. Kłaniam się nisko i życzę wszystkim miłego wieczoru. Bardzo dziękuje. — powiedział Kuba.

Informacją o nagrodzie podzielił się również na swoim twitterze, gdzie napisał:

Pozdro dla grubych ryb ze świata żywności i dziękujemy za wyróżnienie dla Miss Ti. Spójrzmy prawdzie w Mochi – rozkręcamy się.

Quebonafide i Miss Ti

Quebonafide już jakiś czas temu wszedł na rynek spożywczy i aktualnie w sklepach możemy znaleźć 3 produkty marki MISS TI.

Kuba nie wszedł z marką od razu do sklepów. Faktycznie zaczął od sprzedaży herbaty, jednak jedynie stacjonarnie. Pierwszy lokal MISS TI mogliśmy znaleźć w Warszawie, a kolejny w Krakowie. Dopiero po tym raper stwierdził, że chce sprzedawać swoje napoje w sklepach.

Pierwszym miejscem, gdzie mogliśmy znaleźć herbatę MISS TI w plastikowej butelce były stację Shell, a tuż za nimi sieć supermarketów LIDL, gdzie kilka miesięcy później mogliśmy znaleźć kolejny produkt Queby – krem orzechowy matcha. No i w końcu, w Biedronkach pojawiły się lody mochi mango, później kokos i matcha.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: SCAENA #14: PŁASKOZIEMCA AK-47, JONGMEN OBRAŻA POLAKÓW, A SENTINO WZORUJE SIĘ NA CORLEONE

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. kadr z klipu: SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Quebonafide pojawił się ostatnio na Forum Rynku Spożywczego i Handlu, gdzie odebrał nagrodę dla prowadzonej przez niego marki MISS TI.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: QUEBONAFIDE ODNIÓSŁ SIĘ DO WALKI Z FABIJAŃSKIM

Raper po przyjęciu nagrody wygłosił krótką przemowę, w której powiedział:

Dobry wieczór państwu, nie będę rapował, proszę się nie obawiać. Chciałem bardzo serdecznie podziękować w imieniu wszystkich osób zaangażowanych w markę MISS TI za to wyróżnienie. Muszę też powiedzieć, że słowo innowacja jest generalnie naszym ulubionym słowem w firmie. Bardzo nam miło, że zostaliśmy sklasyfikowani właśnie w taki sposób, bo będziemy w najbliższym czasie starać poszukiwać się jej mocniej i mocniej. Tutaj akurat, jeśli chodzi o ten produkt, on był bardziej adaptacyjny, nie mniej jednak bardzo dziękujemy, bardzo to doceniamy. Kłaniam się nisko i życzę wszystkim miłego wieczoru. Bardzo dziękuje. — powiedział Kuba.

Informacją o nagrodzie podzielił się również na swoim twitterze, gdzie napisał:

Pozdro dla grubych ryb ze świata żywności i dziękujemy za wyróżnienie dla Miss Ti. Spójrzmy prawdzie w Mochi – rozkręcamy się.

Quebonafide i Miss Ti

Quebonafide już jakiś czas temu wszedł na rynek spożywczy i aktualnie w sklepach możemy znaleźć 3 produkty marki MISS TI.

Kuba nie wszedł z marką od razu do sklepów. Faktycznie zaczął od sprzedaży herbaty, jednak jedynie stacjonarnie. Pierwszy lokal MISS TI mogliśmy znaleźć w Warszawie, a kolejny w Krakowie. Dopiero po tym raper stwierdził, że chce sprzedawać swoje napoje w sklepach.

Pierwszym miejscem, gdzie mogliśmy znaleźć herbatę MISS TI w plastikowej butelce były stację Shell, a tuż za nimi sieć supermarketów LIDL, gdzie kilka miesięcy później mogliśmy znaleźć kolejny produkt Queby – krem orzechowy matcha. No i w końcu, w Biedronkach pojawiły się lody mochi mango, później kokos i matcha.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: SCAENA #14: PŁASKOZIEMCA AK-47, JONGMEN OBRAŻA POLAKÓW, A SENTINO WZORUJE SIĘ NA CORLEONE

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. kadr z klipu: SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię