EA SPORTS™ i Prosto we współpracy łączącej dwa światy – limitowana edycja koszulki dostępnej w EA SPORTS FC™ 24 pojawiła się w świecie rzeczywistym.
ZOBACZ TAKŻE: KUKON OTWIERA „ZAPIEKANKI BIŁGORAJSKIE”. „KTOŚ W NIEUPRAWNIONY SPOSÓB UŻYWA NAZWY”
Limitowana seria nigdy nie trafi do sprzedaży – fani będą mogli zdobyć koszulkę w ramach specjalnych aktywacji.
W ramach współpracy marki przygotowały, m.in.:
● dedykowaną sesję zdjęciową
● wyjątkowy konkurs Prosto Wear, w którym zwycięzców wybierał będzie Wojtek Sokół,
● szereg aktywacji na kanałach partnerów.
Kluczowym elementem kampanii jest wyjątkowy spot z udziałem rapera i założyciela Prosto – Wojtka Sokoła, nawiązujący do korzeni projektu koszulki i samej marki – odważnych i wyrazistych lat 90.
Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi się zarówno w świecie wirtualnym jak i fizycznie, w rzeczywistości – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. To super współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90-tych. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto.
Wyjątkowa koszulka jest hołdem obu marek w stronę lat 90. – czasu kiedy futbolową modą rządziły legendarne, odważne i kolorowe projekty. Wiele z ówczesnych projektów wciąż uwielbiane jest przez fanów piłki, ale i mody, ponieważ coraz częściej koszulki piłkarskie stają się kluczowym elementem stylizacji.
Przez trzy tygodnie, począwszy od 27 listopada gracze na całym świecie mogą odblokować wyjątkowe stroje zaprojektowane przez Prosto, dostępne w trybie Ultimate Team™.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. materiały prasowe