EA SPORTS FC 24 we współpracy z PROSTO – do gry trafiły wyjątkowe stroje zaprojektowane przez polską markę

Freak Fight

EA SPORTS FC™24 wprowadza wyjątkowe stroje do Ultimate Team zaprojektowane przez polską markę PROSTO oraz rapera Wojtka Sokoła. To pierwsza tego typu współpraca polskiej marki streetwearowej w historii.

ZOBACZ TAKŻE: SENTINO SKOŃCZYŁ PISAĆ KSIĄŻKĘ O SWOIM ŻYCIU I LICZY NA JEJ EKRANIZACJĘ

Electronic Arts (NASDAQ: EA) podjęło współpracę z prekursorem polskiej mody ulicznej – PROSTO. Marki połączyły siły przy projektowaniu i wprowadzeniu nowych, limitowanych strojów dostępnych już teraz w EA SPORTS FC™24 w trybie Ultimate Team, poprzez wyzwania budowania składu. Współpraca polskiego brandu streetwearowego z największą marką interaktywnego futbolu na świecie, to pierwsze takie wydarzenie w ponad trzydziestoletniej historii serii piłkarskiej od EA SPORTS.

Gracze na całym świecie mogą teraz odblokować specjalne stroje zaprojektowane przez PROSTO przy udziale założyciela marki i legendy polskiego rapu – Wojtka Sokoła. Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi w świecie wirtualnym – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. To wyjątkowa współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90-tych. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto.

EA SPORTS FC 24 we współpracy z PROSTO

Współpraca EA SPORTS z marką PROSTO, to unikalne połączenie dwóch światów – odważnej mody ulicznej oraz bogatego kulturowo świata piłki nożnej. Wyjątkowe stroje powstały z myślą o społeczności fanów, dla których ulubione koszulki piłkarskie to nie tylko sportowy dodatek, ale również możliwość wyrażenia siebie.

Projekt zaprezentowany w grze, jest hołdem w stronę odważnej kultury i kolorystki lat 90. To właśnie w tym czasie powstały legendarne koszulki uwielbiane przez fanów piłki, ale i modowych stylizacji. To nie koniec ogłoszeń dotyczących tej współpracy – zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji na temat jedynego projektu polskiej marki streetwearowej o takiej skali.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. kadr z video EA SPORTS FC 24 | Official Matchday Experience Deep Dive

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

EA SPORTS FC™24 wprowadza wyjątkowe stroje do Ultimate Team zaprojektowane przez polską markę PROSTO oraz rapera Wojtka Sokoła. To pierwsza tego typu współpraca polskiej marki streetwearowej w historii.

ZOBACZ TAKŻE: SENTINO SKOŃCZYŁ PISAĆ KSIĄŻKĘ O SWOIM ŻYCIU I LICZY NA JEJ EKRANIZACJĘ

Electronic Arts (NASDAQ: EA) podjęło współpracę z prekursorem polskiej mody ulicznej – PROSTO. Marki połączyły siły przy projektowaniu i wprowadzeniu nowych, limitowanych strojów dostępnych już teraz w EA SPORTS FC™24 w trybie Ultimate Team, poprzez wyzwania budowania składu. Współpraca polskiego brandu streetwearowego z największą marką interaktywnego futbolu na świecie, to pierwsze takie wydarzenie w ponad trzydziestoletniej historii serii piłkarskiej od EA SPORTS.

Gracze na całym świecie mogą teraz odblokować specjalne stroje zaprojektowane przez PROSTO przy udziale założyciela marki i legendy polskiego rapu – Wojtka Sokoła. Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi w świecie wirtualnym – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. To wyjątkowa współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90-tych. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto.

EA SPORTS FC 24 we współpracy z PROSTO

Współpraca EA SPORTS z marką PROSTO, to unikalne połączenie dwóch światów – odważnej mody ulicznej oraz bogatego kulturowo świata piłki nożnej. Wyjątkowe stroje powstały z myślą o społeczności fanów, dla których ulubione koszulki piłkarskie to nie tylko sportowy dodatek, ale również możliwość wyrażenia siebie.

Projekt zaprezentowany w grze, jest hołdem w stronę odważnej kultury i kolorystki lat 90. To właśnie w tym czasie powstały legendarne koszulki uwielbiane przez fanów piłki, ale i modowych stylizacji. To nie koniec ogłoszeń dotyczących tej współpracy – zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji na temat jedynego projektu polskiej marki streetwearowej o takiej skali.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. kadr z video EA SPORTS FC 24 | Official Matchday Experience Deep Dive

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię