DJ Khaled znienacka zapowiedział nowy, czternasty już album w swojej karierze. Krążek nosi tytuł „TIL NEXT TIME” i już teraz wiadomo, że będzie to jedno z największych wydarzeń 2023 roku. Pierwszy singiel – „Supposed To Be Loved” – w którym gościnnie pojawiają się Lil Baby, Future i Lil Uzi Vert, jest już dostępny w serwisach cyfrowych.
ZOBACZ TAKŻE: CO ZA DUET! SMOLASTY I DODA W NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNEJ PIOSENCE ROKU
To pierwsze wydawnictwo w ramach nowego partnerstwa We The Best Music Group i Def Jam Recordings.
DJ Khaled ogłosił premierę albumu, publikując trailer, w którym możemy oglądać synów artysty – Asahda i Aalama Tucka Khaleda, jak również jego Królową, czyli Nicole Tuck Khaled. Klip rozpoczyna się ujęciem Khaleda na polu golfowym, gdzie artysta rozpoczyna swój dzień. Udaje mu się prawie niewykonalny rzut. Następnie oglądamy montaż scenek z życia artysty: na plaży, jachcie, podczas jazdy konnej, na boisku do koszykówki, piłki nożnej, ponownie na polu golfowym, a następnie w studiu nagraniowym. Jego uderzenia w golfie okazują się mieć intergalaktyczny zasięg. Na końcu synowie Asahd i Aalam skandują: „chodźmy grać w golfa!”. Pod koniec trailera pojawia się informacja, że „TIL NEXT TIME” ukaże się wkrótce.
Kulturowe imperium DJ Khaleda nieustannie się powiększa. W ubiegłym tygodniu artysta osobiście otworzył butik We The Best x SNIPES na Collins Avenue w Miami. Butik oferuje wszystko co najlepsze w streetwearze oraz sneakersach, łącząc kulturę południowej Florydy z merchem wyprodukowanym przez We The Best.
DJ Khaled był także gospodarzem 2023 WE THE BEST FOUNDATION X JORDAN BRAND GOLD CLASSIC w Miami Beach Gold Club. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Sean „Diddy” Combs (który wpłacił 150 tys. Dolarów z Sean Combs Foundation), Selena Williams, Odell Beckham Jr, Quavo, Swizz Beatz, Timbaland, Fat Joe, Ja Rule, Bubba Watson, Bubba Wallace, Cedric the Entertainer, Jalen Rose, The Dream, Mina Harigae, Shannon Sharpe, Cris Carter, Terrell Owens, Pat Perez, Marcus Jordan, Jeffrey Jordan, Hassan Whiteside i wielu innych. DJ Khaled oraz partner wydarzenia, Snpies, zaprezentowali czek na 20 tys. dolarów na rzecz organizacji FORE Life, która organizuje grę w golfa dla młodzieży w trudnej sytuacji oraz czek na 10 tys. dolarów dla Circla of Brotherhood, organizacji z Miami wspierającej głównie czarnoskórych mężczyzn w dziedzinach pracy społecznej, rozwoju gospodarczego, zapobieganiu przestępczości, rozwiązywaniu konfliktów, mediacji, usługom edukacyjnym i mentoringowi młodzieży.
Po raz kolejny nadchodzi czas DJ’a Khaleda. Czekajcie na więcej informacji!
Przez ponad dwie dekady, sama wzmianka o DJ Khaledzie jest równoznaczna z hitami muzycznymi, zmyśle przedsiębiorcy oraz wpływie na kulturę. Słyszeliście go w niezliczonych hitach nagrodzonych nagrodami Grammy, widzieliście w blockbusterze „Bad Boys For Life”, podziwialiście na okładce „Rolling Stone”, oglądali w wielu programach telewizyjnych. DJ Khaled trafił na ulice, jak również do Baracka Obamy i Białego Domu. Artysta ma na koncie niezliczone platynowe i złote odznaczenia, w tym 9-krotną platynę i numer jeden Hot 100 „I’m The One” ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper & Lil Wayne, 6-krotną platynę „Wild Thoughts” ft. Rihanna & Bryson Tyler, podwójną platynę „No Brainer” ft. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo. Wydany w 2019 album „Father of Asahd” otrzymał status platyny i stał się drugim albumem artysty, który zadebiutował w czołówce Billboard Top 200, jak również okazał się najpopularniejszy w serwisach cyfrowych w dniu premiery. Dotychczas DJ Khaled sprzedał ponad 20 mln singli, 6 mln egzemplarzy albumów i zgromadził ponad 4 miliardy streamów. Ten wynik podbił wydany w 2021 album „Khaled Khaled”, z którego pochodzi trzykrotnie platynowy hymn „Every Chance That I Get” ft. Lil Baby & Lil Durk.
DJ Khaled założył firmę We The Best Music Group – to wytwórnia, management, publishing i firma produkcyjna w jednym, dysponująca rozchwytywanym studiem. Artysta rozwija działalność filantropijną w ramach We The Best Foundation. Organizacja wspiera różne inne fundacje. Bono zatrudnił Khaleda jako pierwszego ambasadora mediów społecznościowych Project Red. Muzyk jest też ambasadorem inicjatywy Get Schooled.
Dotychczasową dyskografię zamyka album „God Did” – czwarty numer 1 w karierze artysty na Billboard Top 200. Z nowo utworzoną gwiazdą na Hollywood Walk of Fame, DJ Khaled wciąż jest na fali wznoszącej i nieustannie inspiruje. GOD DID!
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. materiały prasowe