Janusz Walczuk w najnowszym utworze mówi o samorealizacji w tworzeniu muzyki. Clip do numeru stworzony został we współpracy z marką Converse i ekipą All Stars.
ZOBACZ TAKŻE: KUKON OTWIERA „ZAPIEKANKI BIŁGORAJSKIE”. „KTOŚ W NIEUPRAWNIONY SPOSÓB UŻYWA NAZWY”
„Efekt Uboczny” to mocny statement o priorytetyzowaniu szczęścia z procesu kreatywnego i zrozumieniu, że pieniądze to tak naprawdę dodatek do napędzającej nas pasji.
“Lubię wymyślać rzeczy, materializować, a potem się z tego cieszyć” – nawija i Janusz Walczuk w swoim najnowszym numerze, który swoim bitem nie tylko porusza tłumy, ale też skłania do refleksji nad celami i wartością zajawek. W świecie rapu, gdzie sukces często określany jest miarą zarobku i szeroko pojętego, raper zwraca uwagę na najważniejszy dla niego element kariery. Janusz opowiada o tym, że to autentyczne szczęście wynikające z tworzenia nowych rzeczy jest dla niego kluczowe.
Do realizacji clipu Janusz zaprosił markę Converse, której kampania Create Next skupia się właśnie na napędzaniu młodych, talentów kreatywnych. W teledysku pojawiają się twarze ze społeczności All Stars takie jak Zuzia Wudarska, Lija, Yung Moira, Wojtek Dudziński, Iwo Faliszewski, Jagna Sapała, . Ta grupa zrzesza podopiecznych marki Converse, którzy mają okazję dzięki wsparciu brandu rozwijać swoje zainteresowania artystystyczne. Jedna z reprezentantek tego składu, Iga Skutulon, wystylizowała ekipę do wideo, a Martyna Sirocka wspierała zespół scenograficzny. Clip to opowieść o niecodziennej rutynie Janusza – pokazuje go w środowisku naturalnym, w którym tworzy i wymyśla swoje następne projekty oraz ruchy. Reżyserowany przez Mateusza Kowalczyka i Przemysława Postrożnego teledysk to dynamiczna forma wizualna, która zaprasza do świata Janusza.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. materiały prasowe