Quebonafide pojawił się ostatnio na Forum Rynku Spożywczego i Handlu, gdzie odebrał nagrodę dla prowadzonej przez niego marki MISS TI.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: QUEBONAFIDE ODNIÓSŁ SIĘ DO WALKI Z FABIJAŃSKIM
Raper po przyjęciu nagrody wygłosił krótką przemowę, w której powiedział:
— Dobry wieczór państwu, nie będę rapował, proszę się nie obawiać. Chciałem bardzo serdecznie podziękować w imieniu wszystkich osób zaangażowanych w markę MISS TI za to wyróżnienie. Muszę też powiedzieć, że słowo innowacja jest generalnie naszym ulubionym słowem w firmie. Bardzo nam miło, że zostaliśmy sklasyfikowani właśnie w taki sposób, bo będziemy w najbliższym czasie starać poszukiwać się jej mocniej i mocniej. Tutaj akurat, jeśli chodzi o ten produkt, on był bardziej adaptacyjny, nie mniej jednak bardzo dziękujemy, bardzo to doceniamy. Kłaniam się nisko i życzę wszystkim miłego wieczoru. Bardzo dziękuje. — powiedział Kuba.
Informacją o nagrodzie podzielił się również na swoim twitterze, gdzie napisał:
— Pozdro dla grubych ryb ze świata żywności i dziękujemy za wyróżnienie dla Miss Ti. Spójrzmy prawdzie w Mochi – rozkręcamy się.
Pozdro dla grubych ryb ze świata żywności i dziękujemy za wyróżnienie dla Miss Ti. Spójrzmy prawdzie w Mochi – rozkręcamy się. pic.twitter.com/Rp0P45qSuE
— Kuba Grabowski (@MlodyGrabus) November 7, 2022
Quebonafide i Miss Ti
Quebonafide już jakiś czas temu wszedł na rynek spożywczy i aktualnie w sklepach możemy znaleźć 3 produkty marki MISS TI.
Kuba nie wszedł z marką od razu do sklepów. Faktycznie zaczął od sprzedaży herbaty, jednak jedynie stacjonarnie. Pierwszy lokal MISS TI mogliśmy znaleźć w Warszawie, a kolejny w Krakowie. Dopiero po tym raper stwierdził, że chce sprzedawać swoje napoje w sklepach.
Pierwszym miejscem, gdzie mogliśmy znaleźć herbatę MISS TI w plastikowej butelce były stację Shell, a tuż za nimi sieć supermarketów LIDL, gdzie kilka miesięcy później mogliśmy znaleźć kolejny produkt Queby – krem orzechowy matcha. No i w końcu, w Biedronkach pojawiły się lody mochi mango, później kokos i matcha.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: SCAENA #14: PŁASKOZIEMCA AK-47, JONGMEN OBRAŻA POLAKÓW, A SENTINO WZORUJE SIĘ NA CORLEONE
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. kadr z klipu: SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ
Z ciekawości… obsługa informatyczna firm, jak to oceniacie? W sensie ten kierunek – https://www.teleaudyt.pl/ ? Macie kogoś do stałej współpracy, czy korzystacie tylko w razie potrzeby? Doświadczenia?