FC Barcelona zagra w El Clasico z logiem Drake’a! Wszystko dzięki kontraktowi klubu ze Spotify, na mocy którego, raz na jakiś czas główny sponsor Barcy może zastępować swoje logo, logiem artysty. W najbliższym starciu z Realem Madryt, dojdzie do tego po raz pierwszy.
ZOBACZ TAKŻE: YOUTUBE NAŁOŻYŁ BLOKADĘ NA KAWAŁEK OLIWKI BRAZIL. RAPERKA KOMENTUJE SYTUACJĘ
Na zdjęciach widzimy koszulkę FC Barcelona z nazwiskiem „Drake” i numerem ’50’. Nawiązuje to do przekroczenia 50. miliardów odtworzeń na Spotify artysty.
Na mocy kontraktu reklamowego, Spotify ma w pojedynczych możliwość zastępowania swojego logo na koszulce Barçy logiem jakiegoś artysty. I w niedzielę po raz pierwszy z tego skorzysta. Barça na Santiago Bernabéu zagra w koszulkach z logiem Drake’a – napisał na Twitterze dziennikarz Jakub Kręcidło.
Na pewno dla rapera to spore wyróżnienie. Zapisał się do historii, jako pierwszy artysta z własnym logo na koszulkach Dumy Katalonii. W dodatku nastąpi to w słynnym El Clasico, czyli w meczu z odwiecznym rywalem Barcy – Realem Madryt. Starcia obu zespołów to najważniejsze mecze w La Liga, oglądane przez fanów z całego świata. Do tego sam Drake jest fanem FC Barcelona.
FC Barcelona z logiem Drake’a na koszulkach
Byliśmy naprawdę podekscytowani, aby celebrować jeden z największych meczów roku i uczcić przełomowy moment Drake’a jako pierwszego artysty, który osiągnął 50 miliardów odtworzeń. Zawsze mówiliśmy, że chcemy, aby to partnerstwo było świętem fanów, graczy i artystów na globalnej scenie – a nie ma większej sceny niż El Clásico – mówi Marc Hazan, wiceprezes Spotify ds. współpracy.
Przypomnijmy, że podczas letniego, przedsezonowego torunee po Stanach Zjednoczonych, Spotify – zorganizował dla piłkarzy Barcy imprezę, na której zagrali kolumbijski wokalista Feid czy amerykański raper Pusha T.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „FINANSOWO NIE WIDZIAŁBYM JAKIEJŚ WIĘKSZEJ STABILNEJ PRZYSZŁOŚCI, JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACE Z CZOŁÓWKĄ” — NORBERT GRZEGORCZYK, TWÓRCA NOLYRICS
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. Instagram @fcbarcelona