KIZO to od kilku lat jedna z najgłośniejszych ksyw na polskiej scenie hip-hopowej. Twórca hitów „Disney”, „Nasze lato”, „Lot” i wielu innych, tym razem ukazuje nam inne oblicze rozwoju swojej marki osobistej. Kizo, jako pierwszy raper w Polsce, wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy! „Sukcesiliana” to mrożona pizza powstała z wysokiej jakości składników, dostępna w dwóch wariantach – EXTRA CHEESE i EXTRA MEAT BBQ. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25-ego maja br.
ZOBACZ TAKŻE: RUSINA I JEGO „ENERGIA WYGRYWANIA” WIZYTÓWKĄ POLSKIEGO TRAPU? RECENZUJEMY ALBUM NEWCOMERA
Fenomen na scenie hip-hopowej
Charakterystyczny niski głos, dojrzały wizerunek i nieprzeciętna charyzma sprawiają, że Kizo to prawdziwy fenomen w polskim hip-hopie. Jego największy przebój „Disney” w zaledwie 10 miesięcy przekroczył barierę 100 milionów wyświetleń na YouTube! Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumami długogrającymi, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań pod nazwą MY TO SUKCES, a nawet pojedynkami w Fame MMA. Teraz poznajemy go z zupełnie nieoczekiwanej strony. Na zaproszenie Universal Music Poland i marki Freiberger Polska Sp. z.o.o. Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także… na pizzy!
Dobra w porcie, na blokach, w kurorcie!
– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo
– mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.
Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.
Dwa smakowite warianty
Marka „Sukcesiliana” to mrożona pizza, powstała z najwyższej jakości jakości składników. Produkt jest dostępny w dwóch wersjach – wegetariańskiej EXTRA CHEESE i mięsnej EXTRA MEAT BBQ. Wariant EXTRA CHEESE to prawdziwa gratka dla miłośników sera. Aromatyczny sos pomidorowy łączy się z aż pięcioma rodzajami sera – mozzarellą, goudą, edamskim, cheddarem i cheddarem red.
Wersja mięsna „Sukcesiliany” pod nazwą EXTRA MEAT BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do produktów oferowanych przez konkurencyjne marki.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą– komentuje Kizo.
Wyjątkowa oprawa graficzna
Autorska pizza Kizo została również wzbogacona o wyjątkową oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt. Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Nienaganna włoska elegancja stroju Kizo nieco kontrastuje z charakterystycznymi ciemnymi okularami rapera oraz… czapką kucharską, budzącą oczywiste skojarzenia gastronomiczne. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem, które z pewnością wychwyci czujne oko fana, takie jak pies Kajtek czy luksusowy samochód.
Na pudełku znajdziemy hasło inspirowane utworem Kizo pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”, tym razem odnosząca się do uniwersalności pizzy jako pożywnego dania, które łatwo przygotować i skonsumować w różnych miejscach.
– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentówmówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.
Promocja w digitalu
Raper Kizo, pizza „Sukcesiliana”, a nawet pies Kajtek pojawiają się również w spocie digitalowym, promującym produkt. Utrzymany w charakterystycznej dla rapera mrocznej stylistyce, 60-sekundowy spot ukazuje produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W dynamicznie zrealizowanym, nie stroniącym od humoru spocie Kizo osobiście dogląda procesu powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.
ZOBACZ TAKŻE NASZ WYWIAD: VKIE: „MUZA PEZETA NAUCZYŁA MNIE, ŻE W RAPIE TRZEBA BYĆ BEZPOŚREDNIM. NIE MA TUTAJ MIEJSCA NA MASKI, NA KREOWANIE POSTACI” — WYWIAD
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. materiały prasowe