Rafał Orłoś dołącza do zespołu agencji Starship

Freak Fight

Do zespołu agencji marketingu muzycznego Starship dołączył Rafał Orłoś, który odpowiedzialny będzie za współpracę z markami oraz booking artystów reprezentowanych przez agencję.

ZOBACZ TAKŻE: ŁAJZOL ODWIEDZA „3 DOŁKI 5 KOLSKICH” W NOWYM SINGLU. POZNALIŚMY TRACKLISTĘ „ŁAJZOL SERIOUS” LP

Rafał Orłoś od 2016 roku działa na rynku muzycznym, prowadząc swoją agencję RO Production zajmującą się managementem artystycznym. Rafał prowadził w ubiegłych latach projekty muzyczne LemON, SARSA czy zespoły alternatywne.

Rafał Orłoś dołącza do agencji Starship

Na przestrzeni ostatnich lat wielokrotnie dążyłem do współpracy ze Starship jako agencją, która jest liderem na rynku. Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu i gotowy do pracy z każdym aby dążyć do reazliacji wspólnych celów. Przed nami świetne projekty i myśle wiele sukcesów. Bacznie obserwujcie naszepoczynania i oczywiście zapraszam do współpracy.

Starship funkcjonuje w środowisku branży muzycznej i reklamowej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów. W ostatnich latach agencja realizowała projekty dla takich marek jak Fanta, Bacardi, Martini czy Ballantine’s.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY.” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Do zespołu agencji marketingu muzycznego Starship dołączył Rafał Orłoś, który odpowiedzialny będzie za współpracę z markami oraz booking artystów reprezentowanych przez agencję.

ZOBACZ TAKŻE: ŁAJZOL ODWIEDZA „3 DOŁKI 5 KOLSKICH” W NOWYM SINGLU. POZNALIŚMY TRACKLISTĘ „ŁAJZOL SERIOUS” LP

Rafał Orłoś od 2016 roku działa na rynku muzycznym, prowadząc swoją agencję RO Production zajmującą się managementem artystycznym. Rafał prowadził w ubiegłych latach projekty muzyczne LemON, SARSA czy zespoły alternatywne.

Rafał Orłoś dołącza do agencji Starship

Na przestrzeni ostatnich lat wielokrotnie dążyłem do współpracy ze Starship jako agencją, która jest liderem na rynku. Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu i gotowy do pracy z każdym aby dążyć do reazliacji wspólnych celów. Przed nami świetne projekty i myśle wiele sukcesów. Bacznie obserwujcie naszepoczynania i oczywiście zapraszam do współpracy.

Starship funkcjonuje w środowisku branży muzycznej i reklamowej, oferując swoim klientom usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizując aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów. W ostatnich latach agencja realizowała projekty dla takich marek jak Fanta, Bacardi, Martini czy Ballantine’s.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY.” — WYWIAD Z PRZYŁU

Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.

fot. materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię