chillwagon.co zmienia swoje dotychczasowe oblicze. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością macierzystego zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunku działalności. Poznajcie spacerange!
ZOBACZ TAKŻE: TYMEK W ROLI KSIĘDZA — KOLEJNE DZIEŁO RAPERA I NAJPRAWDOPODOBNIEJ OSTATNIA CZĘŚĆ UKŁADANKI ”ODRODZENIE”
Rozgłos jaki przyniósł projekt chillwagon, wykreował potrzeby stworzenia podmiotu, który obsługiwał zespół jako całość oraz jego pojedynczych członków osobno w zakresie kompleksowej usługi menedżmentowej i wydawniczej. Powstała w 2019 roku firma ma zaszczyt reprezentować artystów takich jak: chillwagon, Borixon, Kizo, ZetHa, Qry, ReTo, olszakumpel.
spacerange (ex. chillwagon.co), bo tak teraz będzie nazywała się agencja, jest kontynuacją wspólnego, biznesowego projektu Borixona i Mateusza Jędrzejewicza.
Borixon jest gwarantem świeżości. Funkcjonujący od początku istnienia sceny hip-hop w Polsce raper, nigdy nie ustąpił miejsca w czołówce. Oprócz działalności muzycznej, BRX od lat prowadzi działania w branży wychodzące poza dostarczanie fanów wkręcających się w głowę bangerów. Jego ambicją było stworzenie muzycznej machiny biznesowej, która będzie odpowiadała za kompleksową obsługę artystów, w których widzi potencjał. Zestawiając to z doświadczeniem Mateusza Jędrzejewicza, którego kolejne lata w branży muzycznej potwierdzają umiejętności w budowaniu biznesu – możemy być pewni, że ich wspólny projekt będzie co najmniej kosmiczny.
By uniknąć nieporozumień, musimy grubą kreską oddzielić zespół chillwagon od działań spacerange. Zespół chillwagon wciąż działa w swoim zaskakującym i przebojowym klimacie. O efektach tych działań przekonacie się już 23 marca.
Zmiana zachodzi na poziomie identyfikacji działań agencji odpowiadającej za działania wydawnicze, menedżerskie, bookingowe, publishingowe, logistyczne oraz merchowe związanych z nią artystów.
Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko dalej poza działalność kojarzoną z chillwagonem.
spacerange to jeszcze szersza perspektywa – na muzykę, kształtowanie artystycznych karier oraz brandów.
Nie bez przyczyny w identyfikacji wizualnej brandu pojawia się motyw kosmiczny. Jego założyciele chcą wystosować jasny komunikat – zabierzemy was w kosmos. I choć ta podróż ma wymiar metaforyczny – ich cele sięgają mniej więcej zasięgu satelit NASA.
Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.