Para muzyków – Quebonafide i FORXST z projektem MISS TI premierowo w sieci Lidl Polska! Zaparzone precyzyjnie w Korei Południowej, wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, pojawią się jako pierwsze produkty spożywcze marki premierowo w ofercie sieci Lidl od 09.02 w cenie 9,99 zł za 500 ml. Lidl wprowadza produkty do oferty na stałe.
ZOBACZ TAKŻE: PALUCH: ”RAPERZY” OGARNIJCIE PI*DE, BO ROBICIE Z SIEBIE KOGOŚ KIM GARDZICIE. PALUCH ŻALI SIĘ W INTERNECIE
Już od 09.02 klienci sieci Lidl Polska będą mogli premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Jak sami przyznają, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji:
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – przyznają.
Propozycje kierowane są dla osób poszukujących nowych smaków. Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wybiorów żywieniowych. Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.
Dwa warianty smakowe napojów, w dniach 09.02 – 30.04, spośród sieci handlowych dostępne będą jedynie w sklepach Lidl Polska. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.
WIDEO PROMOCYJNE THIRSTY NIGHT
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatutułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą. A kim jest MISS TI?
Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI 蒂小姐, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości 🙂 – mówią twórcy marki.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „MOGĘ POWIEDZIEĆ Z DUŻĄ ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻE NA TEN MOMENT JESTEM SPEŁNIONY I BĘDĘ PRACOWAŁ NA TO UCZUCIE DALEJ… SORRY, JESTEM ZASPOKOJONY.” — WYWIAD Z PRZYŁU
Cała rapgra w jednym miejscu. Obserwuj nas także na – Google News.
fot. kadr z filmu