Kizo – „Disney” – Diamentowym Singlem

Freak Fight

Kizo i jego „Disney” to pierwszy Diamentowy Singiel po zwiększeniu progów sprzedażowych przez ZPAV.

Płyta “Jeszcze 5 minut” już w dniu premiery pokryła się platyną, co przekłada się na sprzedaż ponad 30 tysięcy sprzedanych albumów. W samym serwisie Youtube utwory z najnowszego krążka Kizo dotąd były wyświetlone ponad 145 milionów razy (stan na 10.12.2021). Dzięki niegasnącej świeżości i popularności twórczości Kizo album lada moment pokryje się podwójną platyną.

Najczęściej wyświetlanym utworem, był opublikowany na początku wakacji “Disney”. Singiel od początku wywołał w sieci spore poruszenie, podchwyciły go także stacje radiowe. Wakacyjny vibe klipu, nacechowany pozytywnie tekst wraz z rozwijającym się flow Kizo dał sukces w postaci wielomilionowych wyświetleń na Youtubie. To przełożyło się na przyznanie Disney’owi statusu Diamentowego Singla przez ZPAV. Warto odnotować, że “Disney” uzyskał taką nagrodę jako pierwszy polski singiel po zmianie zasad przyznawania tego typu odznaczeń. Dotychczas, by to osiągnąć potrzeba było uzyskać 200 000 zł netto przychodu, natomiast od 31.08.2021 odznaczenie Diamentowego Singla można zdobyć uzyskując 500 000 zł netto
wpływów ze streamingu oraz płatnych pobrań.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: ALBERTO ZAWALCZY Z MEDUSĄ?

Kizo – DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny)

Kizo zdecydował się na wyprodukowanie siedmiu teledysków promujących “Jeszcze 5 minut”. Ostatni, tytułowy ukazał się kilka dni temu na kanale Kizo MyToSukces w serwisie Youtube i od razu zadomowił się na szczycie Karty Na Czasie. Płyta od momentu premiery, stale utrzymuje się na szczytach list sprzedażowych, a poszczególne utwory wciąż figurują w kilkunastu playlistach w każdym z serwisów streamingowych.

Nie sposób przejść obojętnie obok ostatnich sukcesów reprezentanta agencji chillwagon.co. Oprócz zauważalnych wyników sprzedażowych, raper nie próżnuje w trasie koncertowej. Póki co, Kizo zagrał 12 koncertów, z czego każdy został wyprzedany i nic nie wskazuje na to, by w pozostałych miejscowościach miałoby być inaczej.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „SAMA FAKTURA CUKRU JEST CZYMŚ CHROPOWATYM, MIMO SŁODKIEGO SMAKU, WIĘC MA W SOBIE PEWNE SPRZECZNOŚCI” – WYWIAD Z DUETEM CUKIER

Obserwuj nas na – Google News.

fot. @art_visual_perspective

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

Kizo i jego „Disney” to pierwszy Diamentowy Singiel po zwiększeniu progów sprzedażowych przez ZPAV.

Płyta “Jeszcze 5 minut” już w dniu premiery pokryła się platyną, co przekłada się na sprzedaż ponad 30 tysięcy sprzedanych albumów. W samym serwisie Youtube utwory z najnowszego krążka Kizo dotąd były wyświetlone ponad 145 milionów razy (stan na 10.12.2021). Dzięki niegasnącej świeżości i popularności twórczości Kizo album lada moment pokryje się podwójną platyną.

Najczęściej wyświetlanym utworem, był opublikowany na początku wakacji “Disney”. Singiel od początku wywołał w sieci spore poruszenie, podchwyciły go także stacje radiowe. Wakacyjny vibe klipu, nacechowany pozytywnie tekst wraz z rozwijającym się flow Kizo dał sukces w postaci wielomilionowych wyświetleń na Youtubie. To przełożyło się na przyznanie Disney’owi statusu Diamentowego Singla przez ZPAV. Warto odnotować, że “Disney” uzyskał taką nagrodę jako pierwszy polski singiel po zmianie zasad przyznawania tego typu odznaczeń. Dotychczas, by to osiągnąć potrzeba było uzyskać 200 000 zł netto przychodu, natomiast od 31.08.2021 odznaczenie Diamentowego Singla można zdobyć uzyskując 500 000 zł netto
wpływów ze streamingu oraz płatnych pobrań.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: ALBERTO ZAWALCZY Z MEDUSĄ?

Kizo – DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny)

Kizo zdecydował się na wyprodukowanie siedmiu teledysków promujących “Jeszcze 5 minut”. Ostatni, tytułowy ukazał się kilka dni temu na kanale Kizo MyToSukces w serwisie Youtube i od razu zadomowił się na szczycie Karty Na Czasie. Płyta od momentu premiery, stale utrzymuje się na szczytach list sprzedażowych, a poszczególne utwory wciąż figurują w kilkunastu playlistach w każdym z serwisów streamingowych.

Nie sposób przejść obojętnie obok ostatnich sukcesów reprezentanta agencji chillwagon.co. Oprócz zauważalnych wyników sprzedażowych, raper nie próżnuje w trasie koncertowej. Póki co, Kizo zagrał 12 koncertów, z czego każdy został wyprzedany i nic nie wskazuje na to, by w pozostałych miejscowościach miałoby być inaczej.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZ WYWIAD: „SAMA FAKTURA CUKRU JEST CZYMŚ CHROPOWATYM, MIMO SŁODKIEGO SMAKU, WIĘC MA W SOBIE PEWNE SPRZECZNOŚCI” – WYWIAD Z DUETEM CUKIER

Obserwuj nas na – Google News.

fot. @art_visual_perspective

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię