„24/7” to trzecia zapowiedź długo oczekiwanego „Mixtape 7” Dj’a Decksa. Tym razem producent postawił na połączenie ikonicznego, nowojorskiego duetu M.O.P z legendarną, poznańską grupą Killaz Group.
„MIXTAPE 7” – zostanie wydany nakładem StoproRap. PREMIERA zaplanowana jest na 9 października 2020 roku.
Legendy amerykańskiego rapu w kooperacji z polskimi artystami? To może zwiastować tylko jedno – siódmy już Mixtape Dj’a Decksa! Na krążku poznańskiego producenta udzielili się raperzy zza oceanu, którzy uczestniczyli w tworzeniu kultury hip-hop i są jej prekursorami, wśród nich: Luniz, M.O.P., Rass Kass, Onyx, Kool G Rap, The Beatnuts, PMD, Krazy Drayz (Das EFX), Mc Eiht, Mr. Capone-E i Tha Alkaholiks. Na płycie pojawiła się także czołówka polskiej sceny, czyli: O.S.T.R., Killaz Group, Major SPZ, Kasia Tontor, W.S.R.H., JWP, Małach, Rufuz, Polska Wersja, Paluch, Śliwa, Pih, Bonson oraz rozpoczynający swoją drogę rapową: Przemek Ferguson oraz Gun Kara.
Album był produkowany przez dwa lata i składa się na niego dziesięć mocnych utworów. Każdego z obecnych na trackliście gości osobiście zaprosił do współpracy Dj Decks. Jak podkreśla producent – z tymi artystami ma koleżeńskie kontakty.
M.O.P – Nazwę zespołu rozwija się jako Mash Out Posse, a tłumaczy jako „Czysta, żywa adrenalina”. To, że Lil’ Fame i Billy Danze są z lat 90., nie znaczy, że dziś kto ich przekrzyczy. Ale uwierzcie, gdybyście dostali od DJ-a Premiera takie bity, też bylibyście byli głośno. „4 alarm blaze” z Jayem-Z, „Ante up” z Busta Rhymesem czy „Cold as ice” to nieśmiertelna, kuta w ogniu klasyka. Kidnap that fool! Killaz Group Kiedy pół Polski patrzyło w stronę Mobb Deep, Gural i Kaczor wjechali ze stylami, o które można ostrzyć noże i z wersami, z których można wyjmować łuski. Zadziorny, błyskotliwy poznański rap bez żadnej taryfy ulgowej od lat 90. nie stępił się ani trochę. Uwaga na grad metafor i dajcie to głośniej.
Wszystkie klipy promujące płytę nakręciła niezawodna ekipa 9 Liter Filmy, a przez panującą pandemię i odwołane loty do USA, w ujęciach kręconych w Stanach Zjednoczonych pomagał Akin Films.
Mastering krążka to zasługa Michała Eproma Baja, a za mix nagrań odpowiedzialni byli Voskovy & Mac Kay dla Dobre Ucho Studio. Oprawę graficzną wydawnictwa „Mixtape 7” wykonało Forin Studio.