Taco i Mata mają wiele wspólnego – Oprócz muzyki łączy ich historia z McDonald’s

Freak Fight

fot. (https://goingapp.pl/more/taco-hemingway-mck-katowice/), (kadr z video)

Mija półtora roku od ostatniego wydania Taco Hemingwaya, raper znowu zamilkł z publikowaniem solowego materiału i pierwszy raz zasmucił swoich słuchaczy brakiem krążka w ostatnie wakacje. Przerwą w działaniu nie grzeszy Mata, który jest po premierze swojego drugiego albumu „Młody Matczak”. Oprócz bycia idolem setek tysięcy Polek i Polaków i zajmowania topowego miejsca na OLiS łączy ich wspólna historia z McDonald’s.

O współpracy rapera SBM z amerykańskim gigantem wiemy już niemal wszystko. Temat wałkowany przez cały tydzień powoli zaczyna być monotonny, jednak przy takiej sposobności światło dzienne mogą ujrzeć kolejne ciekawe informacje. Jak donosi plotkarski portal pudelek.pl, syn znanego prawnika nie jest kamieniem milowym w hip-hopowym marketingu. Taco Hemingway jako pierwszy otrzymał propozycję udziału w reklamie sieci fast foodu. Autor „Trójkąta warszawskiego” odmówił sprzedaży wizerunku, dzięki czemu dał możliwość skorzystania z oferty Macie.

„Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie” – tłumaczy źródło plotkarskiego portalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię

fot. (https://goingapp.pl/more/taco-hemingway-mck-katowice/), (kadr z video)

Mija półtora roku od ostatniego wydania Taco Hemingwaya, raper znowu zamilkł z publikowaniem solowego materiału i pierwszy raz zasmucił swoich słuchaczy brakiem krążka w ostatnie wakacje. Przerwą w działaniu nie grzeszy Mata, który jest po premierze swojego drugiego albumu „Młody Matczak”. Oprócz bycia idolem setek tysięcy Polek i Polaków i zajmowania topowego miejsca na OLiS łączy ich wspólna historia z McDonald’s.

O współpracy rapera SBM z amerykańskim gigantem wiemy już niemal wszystko. Temat wałkowany przez cały tydzień powoli zaczyna być monotonny, jednak przy takiej sposobności światło dzienne mogą ujrzeć kolejne ciekawe informacje. Jak donosi plotkarski portal pudelek.pl, syn znanego prawnika nie jest kamieniem milowym w hip-hopowym marketingu. Taco Hemingway jako pierwszy otrzymał propozycję udziału w reklamie sieci fast foodu. Autor „Trójkąta warszawskiego” odmówił sprzedaży wizerunku, dzięki czemu dał możliwość skorzystania z oferty Macie.

„Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie” – tłumaczy źródło plotkarskiego portalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię