Tak wielkie piłkarskie wydarzenie jak EURO, jest możliwością zysku dla wielu firm niekoniecznie związanych z samą piłką. Wystarczy, że wydasz jakieś specjalne wydanie swojego produktu lub dasz kod promocyjny. Quequality zrobiło podobnie… tylko, że nie.
Ekipa wypuściła limitowane wydanie piłkarskich koszulek, jednak cały zysk ze sprzedaży + dodatkowe 10% przekazane zostanie na wsparcie Reprezentacji Polski Osób Niewidomych.
„Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowaliśmy niespodziankę dla fanów futbolu i muzyki. Na @Queshoppl właśnie uruchomiliśmy przedsprzedaż piłkarskich koszulek z logo QueQuality. Są to solidnie uszyte sportowe tshirty z lekkiego i przewiewnego materiału. W pracach nad projektem koszulki wzięły udział dzieciaki z Akademii Piłkarskiej Orzeł Źlinice. Zamówienia na t-shirty zbieramy tylko przez najbliższy tydzień. Cały zysk ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% przeznaczymy na wsparcie Reprezentacji Polski Osób Niewidomych (Blind Football) w przygotowaniu do Mistrzostw Europy w Bukareszcie. Zachęcamy Was również do wspierania tej inicjatywy.” – czytamy w opisie produktu.
Ogromny szacun dla całej ekipy QueQuality. Robicie to dobrze.